کد خبر: 231959
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسین کلانتری دوشنبه شب با اشاره به نشست روز دوشنبه با وزیر آموزش و پرورش افزود: با توجه به اهمیت تجهیزات زیرساختی در توسعه آموزشی و توجه به وضعیت مدارس استان، نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به ارتقای زیرساختی مدارس استان با توسعه سیستم‌های گرمایشی استاندارد، می‌تواند گام مؤثری در عدالت تجهیزاتی و سلامت زیرساخت‌های آموزشی استان داشته باشد.

کلانتری با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد جمعیت دانش آموزی استان در مناطق روستایی ساکن هستند، ابراز داشت: بخشی از جنبه تحقق عدالت آموزشی محور قرار دادن توسعه تجهیزاتی با نگاه به رشد متوازن در تمام مناطق است.

وی ابراز داشت: امید است با شکل گیری نگاهی ویژه شاهد استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان باشیم.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به شیوع کرونا و نقش آن بر سیستم آموزشی اشاره کرد و گفت: یقیناً استفاده از ظرفیت‌های آموزشی مجازی، بکارگیری تجهیزات و ابزار اتصال به فضاهایی مانند شبکه آموزشی شاد را طلب می‌کند.

کلانتری تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به وضعیت معیشت و عدم توان دسترسی همگانی دانش آموزان به ویژه در روستاهای محروم استان به ابزارهای مورد نیاز، نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به تحقق تجهیز این مدارس با بکارگیری ظرفیت‌های ممکن گام مؤثری در رفع مشکلات ایجاد شده و دسترسی بهتر کاربران یک نیاز اساسی است.

استاندار گفت: بهبود و رشد فضای آموزشی مطابق با استاندارد، تأمین وسایل کمک آموزشی در روستاها عامل مؤثری تحقق عدالت آموزشی زیرساخت محور خواهد بود.

در ادامه این دیدار وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نگاه ما توسعه و تحقق عدالت آموزشی در تمام مناطق است، عنوان داشت: تأمین تجهیزات گرمایشی استاندارد استان نیز اجرایی خواهد شد.

محسن حاجی میرزایی افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد نیز نگاه ما رفع نیازها و تحقق توسعه تجهیزاتی است.

وی ابراز داشت: هدفگذاری هایی با هدف رفع نیازهای زیرساختی مانند، فضاهای آموزشی استاندارد، تجهیز و توسعه ظرفیت‌های فناوری محور اجرایی شده و اقداماتی نیز عملیاتی خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید