کد خبر: 231998
۰
۰
نسخه چاپی

اخطار فرماندار اسلامشهر به هیأت امنا برای استرداد وجوهات به مردم

مسعود مرسلپور در گفتگو با خبرنگار مهر، از تصمیم مهم جلسه روز گذشته شورای تأمین شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه افرادی که تحت عنوان هیأت امنا یا شرکت سهامی خاص اقدام به توزیع و فروش فیش کرده‌اند، یک هفته زمان دارند تا وجوهات دریافتی از مردم را استرداد کنند.

مرسلپور افزود: این اقدام در جهت پیشگیری از هرگونه تبعات اجتماعی ناشی از توزیع فیش‌های زمین صورت می‌گیرد و در پایان یک هفته مهلت مقرر دادستان اسلامشهر با همکاری دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی برخوردهای لازم را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: همچنین به تعاونی‌های مسکنی که اقدام به خرید اراضی کشاورزی و یا زمین با کاربری غیر مسکونی نموده‌اند نیز یک ماه فرصت داده می‌شود نسبت به تعیین تکلیف اراضی خود و ارائه گواهی از شهرداری و مدیریت راه و شهرسازی مبنی بر بلامانع بودن زمین خریداری شده و فیش‌های توزیع شده بین اعضا اقدام کنند در غیر این صورت با توجه به مفاد اساسنامه مربوطه با مدیران این تعاونی‌ها نیز برخورد قضائی لازم صورت خواهد گرفت.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: مردم عزیز که بابت خرید زمین و یا امتیاز ملک از شرکت‌های غیر قانونی هیأت امنایی یا سهامی خاص هزینه‌ای پرداخت کرده‌اند درخواست داریم هر چه سریع‌تر نسبت به استرداد وجوهات واریزی اقدام کنند در غیر این صورت هر گونه مسئولیتی متوجه خودشان خواهد بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید