کد خبر: 232017
۰
۰
نسخه چاپی

دشمنان با جوسازی درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند

به گزارش اقتصادآینده نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در همایش بخشداران تابعه استان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و سطح جهان در این راستا در استان نیز با همکاری مردم و مسئولان علیرغم تنگناها و مشکلات فراوان اقدامات پیشگیرانه در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت و با همه توان در جهت کاهش شیوع بیماری گام‌های مهمی برداشته شد.

وی افزود: موضوع تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا باعث بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه گردید و شرایطی را بوجود آورد همه باید با حساسیت تلاش بیشتری برای کاهش آثار این عوامل در استان داشته باشیم.

خوش اقبال ادامه داد: اثرات مخرب این عوامل نباید موجب دوری مردم از نظام و مسئولین شود و باید بگونه ای رفتار کنیم تا مردم را با دلگرمی مانند گذشته به صحنه دفاع از ارزشهای انقلاب بکشانیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان عنوان کرد: در بحث مقابله با بیماری کرونا باید با این نکته اذعان کنیم که ما در کشور بر اساس دانش و اندوخته‌های خود با کرونا مبارزه کردیم و به نسبت بسیاری از کشورها موفق عمل کردیم.

وی بیان کرد: در این رابطه جلسات ستاد کرونا و کمیته امنیتی و انتظامی کرونا در استان فعال بوده و برنامه‌های پیشگیرانه در مناطق شهری و روستایی پیگیری و اجرایی شد.

معاون سیاسی استاندار کردستان خطاب به بخشداران، گفت: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا شما باید با آموزش و اطلاع رسانی نسبت به ارتقا سطح آگاهی بخشی جامعه تلاش کنید تا زمینه همراهی و مشارکت مردم و تشکلهای مردم نهاد تقویت شود.

وی اظهار داشت: دولت با همه توان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و شما به عنوان نمایندگان دولت باید از سیاست‌های دولت در راستای اهداف نظام حمایت و پشتیبانی کنید.

خوش اقبال اظهار کرد: اولویت برنامه‌ها باید حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و کشور و نیز دفاع از حق و حقوق و رضایت مندی مردم باشد زیرا اگر مردم را از دست بدهیم نظام دچار چالش خواهد شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در سال گذشته بیشترین اعتبارات عمرانی برای استان کردستان جذب شد که باید این اقدامات و کارهای انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود.

خوش اقبال گفت: بخشداران بایستی باید با مردم ارتباط خود را تقویت کرده و با حفظ جایگاه و استقلال خود در ادامه با افزایش تعامل با نمایندگان مجلس در حوزه خود نیزهمکاری مناسبی با آنها در راستای توسعه شهر و روستاها داشته باشید.

وی در ادامه بر لزوم مدیریت فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های شوراها و دهیاریها با هدف اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: با توجه به آغاز فصل برداشت محصول درروستاها باید با تشکیل کمیته‌های مردمی در سطح بخش درباره نحوه مهار آتش سوزی‌های احتمالی اقدمات لازم به عمل آید.

وی گفت: با توجه به اینکه در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم باید با ایجاد فضای مناسب مشارکت شرایط را برای حضور پرشور مردم در این انتخابات مهیا کرد.

وی عنوان کرد: سرکشی‌ها و بازدیدها را افزایش دهید و سعی کنید درهفته دولت پروژه‌های که رضایت مندی مردم را در پی دارد افتتاح شوند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید