کد خبر: 232056
۰
۰
نسخه چاپی

مقابله با تهدیدات موشکی و دریایی از اولویت های نیروی مسلح است

به گزارش اقتصادآینده نیوز امیر احمدرضا پور دستان ظهر سه شنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید هاشمی نیا از شهدای ناوچه کنارک با اشاره به اینکه نیروی دریایی در حفظ امنیت کشور از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های نیروهای مسلح مقابله با تهدیدهای موشکی و دریایی است.

پور دستان افزود: تدبیرهای لازم برای خدمت به خانواده‌های شهدای ناوچه کنارک توسط فرماندهی کل ارتش اندیشیده شده و مجروحان حادثه در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی ارتش منتقل و تعدادی مرخص و تعداد کمی هم تحت مداوا هستند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به اینکه سپاه و نیروی دریایی ارتش با هم افزایی و یک وحدت شرایطی را فراهم کرده‌اند که دشمن جرأت نزدیک شدن به آب‌های ساحلی ایران را ندارد بیان داشت: با انجام رزمایش‌ها و عملیات‌های میدانی سربلندی و اقتدار نیروی دریایی را فراهم می‌کنیم.

وی عنوان داشت: در حوزه دفاعی دفاعی به درجه‌ای رسیده‌ایم که توان ایستادگی در برابر تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه ای را داریم و هر گونه تهدید از هوا، زمین و دریا را با قوت پاسخ خواهیم داد.

بر اساس این گزارش امیر احمدرضا پور دستان با حضور در شهرستان پاکدشت با خانواده شهید هاشمی خواه یکی از شهدای ناوچه کنارک دیدار کرد و در این دیدار امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از خانواده شهدا و جانبازان شهرستان پاکدشت امیر پور دستان را همراهی کردند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید