کد خبر: 232187
۰
۰
نسخه چاپی

۲ باب مدرسه در مناطق محروم شهر کرمان احداث می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز کلنگ ساخت دبستان مسکن مهر عصر سه شنبه با حضور مدیرکل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و با مشارکت راه و شهرسازی در شهر سیرجان به زمین خورد.

سید محمد واعظی نژاد در این آئین با اشاره به اینکه ۳۰ درصد اعتبار اولیه این پروژه به صورت مشارکتی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین اعتبار شد و ۷۰ درصد باقی مانده توسط اداره کل نوسازی مدارس تأمین می‌شود.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال برای ۴۲۰ دانش آموز سیرجانی احداث می‌شود که در دو طبقه با یک هزار و ۲۶۶ متر مربع و ۱۲ کلاس درنظر گرفته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن تشکر از همکاری اداره کل راه و شهرسازی با مجموعه نوسازی مدارس استان، اظهار داشت: با توجه به اشتراکات قابل توجه این دو اداره کل، قطعاً می‌توان از این ظرفیت برای ساخت و ساز فضاهای استاندارد استان استفاده کرد که درنتیجه خروجی آن خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: دو باب مدرسه دیگر نیز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان در شهر کرمان در محله فیروزآباد و شهرک محروم الله آباد احداث می‌شود.

وی با بیان این مطلب که از دیگر پروژه‌های مشترک اداره کل نوسازی مدارس و راه و شهرسازی استان کرمان می‌توان به ساخت دبیرستان مسکن مهر روستای محمدآباد شهر کرمان اشاره کرد، افزود: این دبیرستان با بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اعتبار ملی استانی در ۱۲ کلاس و زیربنای آموزشی یک هزار و ۳۰۰ متر مربع به زودی تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید