کد خبر: 232231
۰
۰
نسخه چاپی

اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان محقق می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز روح‌الله بشارت عصر سه‌شنبه در کارگروه ارتقا خدمات‌رسانی مؤثر به گروه‌های نیازمند به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه حضور ریاست جمهوری در استان‌ها با ردیف بودجه مشخص انجام می‌شود، اظهار داشت: اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به‌صورت کامل محقق می‌شود و برای تسریع در جذب این اعتبارات به پیگیری مستمر و ویژه از سوی مراکز استان‌ها وابسته است.

وی با تأکید بر اینکه عمده کار مدیران دستگاه‌های اجرایی رسیدگی به امورات مردم است، افزود: به‌منظور تسهیل در دسترسی مردم به مدیران و خدمت‌رسانی بهتر، یک روز خاص ویژه مراجعه مردم و دیدار با مدیران در نظر گرفته‌شده تا بتوانند به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه به بیان مطالبات خود بپردازند.

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه تلاش داریم تا بتوانیم جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی را مولد و توانمند کنیم، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی در استان سمنان به‌منظور اجرای این مهم وجود دارد.

بشارت با اشاره به اینکه استان سمنان می‌تواند در این راستا به‌عنوان استان پایلوت قرار گیرد، تصریح کرد: شماره‌های گویا و سامانه‌های ارتباط مردمی کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان به‌منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر، می‌تواند با سامانه ۱۱۱ (سامد) لینک شود.

وی بابیان اینکه دولت در خصوص مسائل و موارد خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران همواره مساعدت و نگاه مثبت و ویژه دارد، ابراز کرد: در خصوص موارد درمانی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و اشتغال فرزندان این عزیزان، نیاز است تا مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، اهتمام ویژه‌تری داشته باشند.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری تأکید کرد: رسیدگی به درخواست‌های جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در خصوص بسته‌های معیشتی، تسهیلات حمایتی، یارانه‌ها و سایر موارد، باید ساماندهی شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید