کد خبر: 232349
۰
۰
نسخه چاپی

تولید داخلی و خودباوری دستاوردهای تحریم برای کشور ما است

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا قاسمی فرزاد ظهر چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی که به مناسبت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در ورامین برگزار شد اظهار داشت: اگر ما تاریخ را ورق بزنیم، از زمان کریستف کلمب که آمریکا کشف شد، جنایات آمریکا با کشتار سرخپوستان منطقه آغاز و ادامه پیدا کرده است.

قاسمی فرزاد افزود: دوام و قوام آمریکا هرچه بیشتر شد، جنایات آمریکا افزایش بیشتری پیدا کرد و پس از جنگ جهانی دوم تاکنون این جنایات گسترش یافت که بمباران هیروشیما و ناکازاکی از جمله این جنایات است.

وی بیان داشت: آمریکای جنایتکار همواره پرچمدار جنایت، قتل و غارت بوده اما همچنان برخی چشم امیدشان آمریکا است اما باید بدانیم هر کشوری که به آمریکا امید بسته، ناامید شده است.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه جنایات آمریکا پس از انقلاب اسلامی هیچگاه فراموش شدنی نیست گفت: هرچه ما صفحات تاریخ را ورق می زنیم به جنایات آمریکا که خود را داعیه دار حقوق بشر می‌داند، بر می‌خوریم و حمایت از رژیم اشغالگر قدس و پشتیبانی از کشتار مردم مظلوم فلسطین لکه ننگین دیگری در پرونده جنایات آمریکا محسوب می‌شوند.

قاسمی فرزاد گفت: هیچ نقطه‌ای در جهان نبوده که آمریکا در آن حضور پیدا کند و منشأ خیر باشد و ما تجربه بدی را در برجام از آمریکا داشته و داریم و اولین کشوری که پیمان شکنی کرد، آمریکا بود و باید توجه داشت آمریکا دشمن ما است و دشمن ما باقی خواهد ماند.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران بیان داشت: تحریم‌ها اگر چه منشأ گرفتاری‌ها و مشکلات برای کشور شد اما برای جمهوری اسلامی ایران، برکت هم داشت و موجب شد تا با خودباوری، تولید داخلی در کشور تقویت شود و ما امروز در بسیاری حوزه‌ها در جهان سرآمد شده‌ایم.

وی گفت: امروز دشمن به دنبال سیاه نمایی است و آنچه ما را دچار سستی کند، عملیات روانی دشمن است و اگر بزرگترین سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد مردم ضربه ببیند، دشمن به هدف خود می‌رسد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید