کد خبر: 232404
۰
۰
نسخه چاپی

بروز مرادی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان ظهر امروز چهارشنبه در سنندج برگزار شد و طی آن برزو مرادی برای مدت زمان چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

در جریان برگزاری این مجمع انتخاباتی که با حضور سه کاندیدا از جمله خبات حسامی، برزو مرادی و جهانفرد کاظمی برگزار شد، برزو مرادی با کسب ۱۰ رأی از ۱۲ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت استان انتخاب شد.

بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان کردستان پیش از این نادر اسدی سرپرست هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان بود که از کاندیداتوری برای سکانداری این هیأت انصراف داد.

رئیس جدید هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان هم با بیان اینکه آمار تصادفات در ایران بالا است، افزود: باید با هدایت جوانان به سمت پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی و فراهم کردن شرایط برای تخلیه انرژی آنان، از تصادف‌ها بکاهیم.

بروز مرادی بر لزوم استفاده از تجارب دیگر استان‌ها در این رشته ورزشی تاکید کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف به ویژه پلیس راهور، می‌توان زمینه ساماندهی این ورزش و پیشرفت آن را فراهم کرد.

وی ضمن اشاره به لزوم حمایت از هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان، یادآور شد: با برگزاری مسابقات خیابانی قانونمند و جذب جوانان برای پیوستن به رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی، ضمن تخلیه انرژی قشر جوان، می‌توان از بسیاری از تصادف‌ها ممانعت کرد.

وی در پایان گفت: فعال سازی هیأت‌های شهرستانی و تلاش برای شناسایی و جذب استعدادهای جوان از جمله اولویت‌های هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان به شمار می‌رود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید