کد خبر: 232453
۰
۰
نسخه چاپی

همکاری مردم و نخبگان زمینه ساز توسعه پایدار کامیاران است

به گزارش اقتصادآینده نیوز محسن فتحی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران اظهار کرد: همراهی دولت، مردم و نخبگان شهرستان می‌تواند در راستای توسعه و اجرای پروژه‌های راهبردی اثرگذار باشد.

وی ضمن تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم، افزود: نظارت مستمر بر عملکرد مدیران در راستای خدمت به مردم صورت می‌گیرد و در این بین از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع چالش‌ها استفاده می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان دغدغه مجلس یازدهم در خصوص معیشت مردم، اظهار داشت: تسریع در اجرای پروژه‌های اقتصادی، حمایت از سرمایه گذاران و توجه به اقشار آسیب پذیر باید راهبرد اجرایی دولت باشد.

وی ضمن اشاره به وضعیت کرونا در کامیاران، خواستار تسریع در احداث ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به وضعیت تصفیه خانه در شهرستان کامیاران، گفت: رفع مشکلات مسکن، تسریع در راستای رفع مشکلات کشاورزان از دیگر مسائل مهم و ضروری در این شهرستان به شمار می‌رود.

وضعیت جاده‌ای روستایی، پایاب سدهای حوزه و کریدور شمال جنوب از موارد مهمی بود که در این جلسه با حضور دکتر فتحی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران همچنین در جلسه شورای اداری بخش موچش که با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برگزار شد، با اشاره به لزوم تلاش مدیران برای جلب رضایت عمومی، گفت: فضایی به دور از سیاسی کاری و منافع مدیریتی در راستای رفع مشکلات مردم در بخش موچش ایجاد شود.

فتحی از پیگیری تکمیل و بهره برداری سدهای امیر آباد و رمشت و اجرای پروژه ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی خامسان خبر داد.

وی افزود: مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان و بخش موچش به صورت ویژه از طریق کمیسیون بهداشت پیگیری خواهد شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید