کد خبر: 232457
۰
۰
نسخه چاپی

اعمال محدودیت های کرونایی در جنوب کرمان تا اطلاع ثانوی

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد بصیری بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برخی از مصوبات جنوب کرمان برگرفته از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده است که در استان های همجوار و شهرستان های جنوب کرمان که قرمز هستند، متناسب با شرایطی که دارند اعمال می شود.

وی با بیان این مطلب که مقرر شد کارمندان به صورت یک سوم حضوری و دو سوم دورکاری در محل کار خود حضور پیدا کنند، عنوان کرد: یکی از مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا جنوب کرمان را تعطیل کردن صنوف غیر ضرور است و تنها صنوفی که تهیه مایحتاج مردم به آنها وابسته است، باز می مانند که این شرایط تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم عقد و ازدواج بدون تجمع رسمی، غیر رسمی و خانوادگی مانعی ندارد چراکه تجمعات در آن دخیل نیست، اظهار کرد: محدودیت های ذکر شده به مدت یک هفته تا ۱۰ روز در جنوب کرمان ادامه دارد از طرف دیگر اعمال محدودیت ها تا بازگشت شرایط به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که کارگروهایی نیز جهت نظارت بر مصوبات اعلام شده در ستاد استانی مقابله با کرونا تشکیل شده است، اظهار کرد: کارمندان باید تمامی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند از طرف دیگر رعایت این نکات در سیستم اداری بر عهده مدیر دستگاه است و چنانچه کوتاهی لازم انجام شود، برخوردهای لازم و شایسته انجام می شود.

بصیری یکی از مصوبات مهم و جدی را کنترل تردد مسافران و گردشگران عنوان کرد و افزود: مدیریت و کنترل این امر به عهده دهیاران هر منطقه است.

وی با اشاره به اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط ارباب رجوع در ادارات مستلزم انجام کار فرهنگی است، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اداری باید در این زمینه تدابیر لازم را بیندیشند تا شاهد کمترین آسیب در این زمینه باشیم ضمن اینکه مردم نیز باید حتی الامکان مراجعات خود را کمتر و غیر حضوری انجام دهند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید