کد خبر: 232494
۰
۰
نسخه چاپی

خیران برای ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد پای‌کار باشند

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا آشناگر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه روند ساخت زائرسرای استان در مشهد باید تسریع یابد، اظهار داشت: خیران برای ساخت این زائرسرا پای‌کار باشند و از ظرفیت ویژه آنان برای تأمین منابع مالی موردنیاز بهره‌گیری شود.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای تسریع در ساخت این زائرسرا از تمام توان موجود استفاده کنند، تصریح کرد: در سال‌های گذشته تمامی استان‌های کشور اقدام به ساخت زائرسرا در مشهد مقدس کردند و این طرح‌های عمرانی از پیشرفت فیزیکی خوبی هم برخوردار است.

استاندار سمنان در ادامه افزود: این در حالی است که پروژه ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار نیست و باید برای رفع این مسئله برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

آشناگر با تاکید بر اینکه شهرداری سمنان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان باید تعهدات خود در ساخت این طرح مهم عمرانی عملیاتی کنند، خاطرنشان کرد: با احداث این زائرسرا ضمن تکریم زائران، زمینه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر نیز فراهم می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید