کد خبر: 232498
۰
۰
نسخه چاپی

رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان موجب پایداری امنیت در کردستان شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی از فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بابت موفقیت‌های به‌دست آمده در جریان برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان با ارسال پیامی تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است:

فرمانده محترم سپاه سرافراز بیت‌المقدس

سردار پاسدار سید صادق حسینی

ملت ایران جانفشانی و رشادت‌های نیروی متدین و مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد و مردم کردستان هم خوب به یاد دارند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جز اولین نیروهایی بود که در هنگام تجاوز نیروهای مزدور به حریم امنیت مردم در صحنه حاضر شد و با حضور خود آسایش و آرامش را برای مردم استان به ارمغان آورد.

در راه امنیت استان کردستان چه بسیار از مردمان غیور و متدین و پیشمرگان مسلمان کرد همراه و پیش گام مبارزه شدند تا از خاک و ناموس و امنیت دیار خود در مقابل مزدوران استکبار جهانی ایستادگی کنند و اینک که به برکت خون شهدای کرد مسلمان شاهد توسعه اقتصادی و عمرانی و افزایش سطح رفاه مردم در این استان هستیم.

بر خود لازم می‌دانم از همه زحمات نیروی‌های خدوم و ولایت مدار نیروی زمینی سپاه در انجام رزمایش موفقیت‌آمیز «اقتدار شهدای کرد مسلمان» که هم موجبات زنده شدن یاد این شهدای مظلوم با نام زیبای رزمایش و هم موجبات به تصویر کشیدن اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی در سخت‌ترین مناطق عملیاتی به وسیله نیروهای بومی استان بود را اعلام دارم.

انجام این رزمایش موجب افزایش امنیت و به تبع آن افزایش توسعه اقتصادی و حرکت در مسیر شعار سال یعنی جهش تولید است، در پایان برای همه مجاهدین دفاع از امنیت خیر دنیا و آخرت را مسالت دارم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید