کد خبر: 232546
۰
۰
نسخه چاپی

پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح آغاز شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سید مهران عالم زاده شهردار کرمان در حاشیه بهره‌برداری از این دو طرح گفت: با توجه به این‌که شهروندان برای گذران اوقات فراغت و تفریح به بوستان‌ها مراجعه می‌کنند، ساخت بوستان‌ها در سطح شهر اهمیت فراوانی دارد.

عالم‌زاده با تأکید بر ضرورت افزایش تعداد بوستان‌ها و سرانه فضای سبز در شهر گفت: نوروزِ سال گذشته، ۲۰ بوستان در شهر کرمان به بهره‌برداری رسید و برای نوروز امسال نیز ساخت و افتتاح ۱۵ بوستان در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفت که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، بهره‌برداری از این بوستان‌ها به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از این تعداد پروژه، از امشب در قالب پویش «افتتاح» و با شعار «هر هفته یک افتتاح»، بهره‌برداری و تقدیم مردم کرمان خواهد شد.

پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح آغاز شد

شهردار کرمان با بیان این‌که امشب به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع)، بوستان «سراج» که به نام یکی از القاب امام رضا (ع) نام‌گذاری شده، به بهره‌برداری رسید، گفت: امشب همچنین میدان رسالت که پس از سال‌ها بهسازی شده، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عالم‌زاده افزود: در ادامه، در هفته‌های آینده نیز بوستان‌های خبرنگار، شب‌بو، زریسف، نرگس، ارغوان، شیراز، بلدالامین و آفتاب به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین پیاده‌راه سلامت و بوستان‌های بهسازی‌شده شهید مرتضوی، شهریار، بوستان معلم و محوطه گنبد جبلیه به بهره‌برداری خواهد رسید.

پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح آغاز شد

شهردار کرمان بر ضرورت توجه به مناسب‌سازی فضاهای شهری به‌ویژه بوستان‌ها تأکید کرد و گفت: در این دوره از مدیریت شهری، توجه به مناسب‌سازی فضاهای شهری برای تردد و استفاده افراد دارای معلولیت، در دستور کار قرار گرفته است؛ بنابراین، در تمام پروژه‌ها تلاش شده تا مسیرها و فضاهای ویژه این افراد در نظر گرفته شود.

عالم‌زاده به انتخاب کرمان به‌عنوان پایلوت شهر دوست‌دار کودک اشاره کرد و گفت: توجه به فضاسازی بوستان‌ها و سایر فضاهای شهری برای کودکان نیز از دیگر مواردی است که در این دوره از مدیریت شهری مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح آغاز شد

وی افزود: موارد ذکر شده در پروژه‌هایی که در قالب پویش «افتتاح» و با شعار «هر هفته یک افتتاح» به بهره‌برداری خواهد رسید نیز به‌طور ویژه دیده شده است.

لازم به ذکر است؛ طرح‌های بوستان «سراج» و بهسازی میدان «رسالت»، امشب یازدهم تیرماه، به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع)، در قالب پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهری، به بهره‌برداری رسید.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید