مژده شهردار نصرآباد به مردم شهر:

نصرآباد در مسیر پیشرفت و ترقی گام برمی دارد

شهردار نصرآباد گفت: در آستانه میلاد امام رضا ( ع ) پروژه های عمرانی این شهر با حضور مسئولین ارشد شهری و استانی افتتاح شد.

نصرآباد در مسیر پیشرفت و ترقی گام برمی دارد

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از اصفهان/ به برکت میلاد امام رضا ( ع ) شهر نصرآباد شاهد افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی بود، این شهر که مردمش به قناعت مشهورند در بخش جرقویه سفلی در جنوب شرق اصفهان واقع شده که 80  کیلومتر با نصف جهان فاصله دارد، بر طبق سرشماری سال 1395 بیش از 6700 نفر جمعیت دارد و شغل بیشتر آنها کشاورزی می باشد، به گزارش خبرنگار ما در این آئین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی، فرماندار اصفهان، حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر ذاکر هرندی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، سید ابوالفضل موسوی معاون فنی و عمرانی فرمانداری اصفهان و جمعی دیگر از مقامات استانی حضور داشتند.

فرماندار اصفهان در این آئین کلنگ زنی با اشاره به نقش پروژه های عمرانی در آبادانی شهرهای کوچک، گفت: در این پروژه ها مساله مهمی که مدنظر است اشتغال زایی و بکارگیری افراد مستعد و با انگیزه در مجتمع های کارگاهی واقع در این شهرها می باشد باید سعی کنیم روند مهاجرت را معکوس کنیم و به سمت مهاجرپذیری حرکت کنیم.

مهدی سیستانی اینگونه به تشریح پروژه های افتتاح شده پرداخت و ادامه داد: امروز شاهد افتتاح فاز 2 پروژه بلوار ورودی شهر، احداث مجتمع دامداری ویژه دامداران نصرآباد، بازدید از دوواحد مسکونی  ساخته شده توسط کمیته امداد امام  خمینی ( ره ) جرقویه که با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری،  بخشداری و خیرین مسکن ساز در این شهر ساخته شده، خرید و نصب المان های زن و مرد عشایری کشاورز در بلوار شهر هستیم که از اقدامات خوب شهردار نمونه و شورای شهر پرتلاش نصر آباد می باشد.

احمدرضا علی نژاد رئیس کمیته امداد جرقویه در حاشیه این آیین گفت: 7 واحد تکمیل شده توسط کمیته امداد با هزینه ساخت 30 میلیون تومان برای هر واحد و مابقی آن یعنی 40 میلیون تومان نیز با کمک خیرین به منظور استفاده مددجویان کمیته امداد واگذار گردید.

محمود فقیهی نیا مدیر بنیاد مسکن شهرستان اصفهان نیز در ادامه این آئین به خبرنگار ما گفت: از جمع 280 پلاک موجود در این پروژه 30 هکتاری، 160 پلاک ان به صورت رایگان در اختیار شورای شهر برای معرفی به افراد واجد شرایط قرارگرفت.

مدیر بنیاد مسکن اصفهان به تسهیلات فراهم آمده از سوی این بنیاد اشاره کرد و ادامه داد: هر کسی که بتواند پروانه بگیرد به ازای هر واحد 40 میلیون تومان وام 5 درصد و برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز وام بلاعوض در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد 82 پلاک در اختیار شهرداری و یک هکتار زمین نیز برای اقامه نماز جمعه در اختیار مصلی قرار دادیم.

در ادامه شهردار نصرآباد از افتتاح پروژه باغ بانوان نهضت آسفالت در سطح شهر، ادامه آسفالت مسکن مهر خبر داد و افزود:از همکاری کمیته امداد امام خمینی به منظور تامین مصالح برای 12 واحد مسکونی بهره بردیم همچنین به منظور برند سازی محصولات لبنی و صنایع دستی منطقه نصرآباد می خواهیم جلسه ای با مدیر کل میراث برگزار کنیم و برگزاری جشنواره عشایری نصرآباد را نیز در دستور کار داریم.

و درخاتمه از حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مدیر کل دفتر شهری استانداری اصفهان جهت شرکت در این آئین تقدیر و تشکر کرد.


نصرآباد در مسیر پیشرفت و ترقی گام برمی دارد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید