کد خبر: 232656
۰
۰
نسخه چاپی

تکمیل پروژه زباله سوز رشت به اعتبار ۵۰۰ میلیاردی نیاز دارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز ارسلان زارع پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه تصفیه خانه سراوان با اشاره به اینکه پسماند و زباله یکی از مهم‌ترین معضلات استان‌های شمالی به ویژه گیلان است، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های در دست اجرای در حوزه ساماندهی و مدیریت پسماند گیلان از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۵ درصدی برخوردار است.

وی به اجرای پروژه تصفیه خانه شیرابه سراوان اشاره و با بیان اینکه این پروژه در اکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است، گفت: امیدواریم در دو ماه آینده شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

استاندار گیلان با قدردانی از صبر و تحمل مردم این منطقه، افزود: نیروگاه زباله سوز رشت نیز با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه اشاره و تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد.

زارع با اشاره به نگاه دولت در زمینه حل معضلات زیست محیطی به ویژه پسماند و اعتبار اختصاص یافته به استان گیلان در این زمینه، بیان کرد: ماه‌های گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که امیدواریم تا پایان سال جذب شود.

لازم به ذکر است؛ تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان رشت با ظرفیت ۳ لیتر در ثانیه از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار بوده و دیوار حفاظتی آن با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان در دست احداث است.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید