کد خبر: 232658
۰
۰
نسخه چاپی

کشف انواع کالای قاچاق در ششمین مرحله طرح ظفر در اراک

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یوسف سپهوند روز پنج شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و کشفیات پلیس در ششمین طرح عملیاتی ظفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر از ۸ تیرماه به مدت چهار روز در شهرستان اراک عملیاتی شد.

وی ادامه داد: طی این عملیات‌ها ۶۶ نفر به دلیل جرایمی چون سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا، دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی برخورد با سارقان را یکی از ابعاد اجرای طرح ظفر برشمرد و گفت: در این حوزه ۲۶ نفر سارق دستگیر شدند و ۸۱ فقره انواع سرقت از آن کشف شد و با هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی به مالباختگان تحویل داده شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر نیز در این طرح گفت: حدود ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آن‌ها در این طرح کشف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در راستای ارتقای امنیت ترافیکی ۸۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۱۸ دستگاه خودرو به دلیل آلودگی صوتی، مزاحمت، رانندگی‌های مخاطره آمیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سپهوند یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس را مبارزه با قاچاق کالا برشمرد و افزود: در این راستا انواع کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و در حدود ۷ تن و ۳۳۰ کیلوگرم برنج تقلبی کشف و ۱۱۶ پرونده قاچاق کالا نیز تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های عملیاتی ظفر با توجه به بررسی‌های کارشناسی پلیس و نوع مطالبات و گزارش‌های مردمی به سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۹۷ برنامه ریزی می‌شود، عنوان کرد: مردم می‌توانند با تماس با شماره‌های مربوطه در تمامی ساعات شبانه روز هر گونه انتقاد و پیشنهاد نسبت به نوع عملکرد پلیس را به مسئولین انتظامی منعکس کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید