کد خبر: 232700
۰
۰
نسخه چاپی

صنایع ارزآور مورد حمایت جدی دولت قرار می گیرد

به گزارش اقتصادآینده نیوز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بویین زهرا روز پنجشنبه با حضور روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای، قبادی معاون اقتصادی استانداری، مصطفی آقا علی سرپرست فرمانداری و مدیران صنعت و دستگاه‌های اجرایی در ناحیه صنعتی چرم سازی این شهرستان برگزار شد.

عزیزالله افضلی در این کارگروه اظهار داشت: در منطقه چرم سازی ۴۷ واحد مستقر شده و ۳۴ واحد تولیدی در منطقه فعال هستند که شش واحد نیز در خواست صدور پروانه کرده اند.

وی اضافه کرد: میزان اشتغالزایی در منطقه چرم سازی حدود یک هزار نفر است و ۵۰ درصد واحدهای فرآوری مواد نفتی کشور هم در منطقه مستقر شده اند که بخش اصلی تولیدات واحدها به خارج از کشور صادر می‌شود.

افضلی سامان دهی منطقه چرم سازی را مهم دانست و یادآور شد: ابتدا باید وضعیت ناحیه چرم سازی با تشکیل کار گروهی مشخص شده و تمام طرح‌های توسعه منطقه در آن گنجانده و پیش بینی شود.

صنایع ارزآور مورد حمایت جدی دولت قرار می گیرد

رئیس سازمان صمت استان تصریح کرد: فعالیت در حوزه فرآوری مواد نفتی از حساسیت بالایی برخوردار است لذا باید این فعالیت‌ها باید با رعایت تمامی ملاحظات زیست محیطی صورت گیرد تا تولید پایدار متوقف نشود.

وی تاکید کرد: با ارتقا منطقه چرم سازی به شهرک ارائه تسهیلات و خدمات به واحدهای تولیدی شهرک با شرایط و سهولت بیشتری انجام می‌شود و سیاست وزارت صمت نیز حمایت از بخش تولید و صنایع ارزآور است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید