کد خبر: 232701
۰
۰
نسخه چاپی

برخورد قاطع با پدیده فساد در استان کردستان با جدیت دنبال شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز، و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار صادق حسینی در جریان دیدار با رئیس کل دادگستری کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، دکتر بهشتی را عالمی فرزانه و اندیشه وی را الگویی تمام عیار در جامعه امروز دانست و گفت: وجود دستگاه قضا و عدالت آن در صدور احکام قضائی زمینه ساز ایجاد جامعه سالم است.

وی هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا دانست و گفت: تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضائی، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند وظیفه همه ماست.

سردار حسینی افزود: به لطف خدا قضات دادگستری استان نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق‌طلبی آنان دارد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفرگفت: آنچه در همه عرصه‌ها برای دستگاه قضائی مهم است یافتن حقیقت، حق خواهی، حق گرایی و ایستادن در مسیر حق است.

فرمانده سپاه بیت المقدس افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از مباحثی است که باید با جدیت دراستان کردستان مورد بررسی قرار گیرد و نباید اجازه داد فرد یاگروهی، اموالی که متعلق به همه مردم است را به نام خود ببرند.

در ادامه محمد رضا مترقب رئیس کل دادگستری استان کردستاناظهار داشت: تحقق عدالت و اجرای عدالت در جامعه اسلامی از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی است، که با تقدیم خون هزاران شهید این امر محقق شد و دستگاه قضائی در قبال این مسئله مهم احساس وظیفه می‌کند.

وی به تشریح بخشی از اقدامات دادگستری استان پرداخت و گفت: مایه خوشحالی است که مردم به اقدامات قاطع دستگاه قضائی در برخورد با متخلفان امیدوار شده اند و به طور یقین عزم دستگاه قضائی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها جدی است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان عنوان کرد: دستگاه قضائی نهادی بوده که عمده اهدافش در راستای احقاق حقوق مردم بوده و به عنوان ملجإ و پناهگاه مردم مظلوم نیز به شمار می‌رود که توانسته اعتماد عمومی را نیز به خود جذب نماید و براساس قانون وظایفی بر عهده دارد که باید به آن‌ها عمل کند.

وی با اشاره به این مطلب که سپاه پاسداران یکی از ارکان اقتدار نظام است و این نهاد مقدس تحت فرماندهی مقام معظم رهبری برای صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می‌کند، اظهارداشت: سپاه نقش بی بدیلی در خنثی سازی توطئه‌ها و اقدامات گروه‌های معاندین و نفاق دارد و امروز نام سپاه در اقصی نقاط گیتی می‌درخشد و می‌توان برای مردم مظلوم جهان یک الگو باشد تا براساس این الگو اقدامات خود را پایه ریزی کنند.

مترقب ضمن تقدیر از عملکرد خوب سپاه بیت المقدس در ایجاد امنیت استان و کمک به قوه قضائیه در جریان فرار تعدادی از زندانیان زندان سقز، عنوان کرد: بنده حامل پیام تقدیر و تشکر رئیس قوه قضائیه کشور در این حوزه به فرمانده سپاه بیت المقدس هستم و امیدواریم در طول سال‌های آینده نیز مردم کردستان بیش از گذشته از خدمات سپاه بیت المقدس در عرصه‌های مختلف بهره مند شوند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید