کد خبر: 232714
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی استمرار پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده روز پنج شنبه در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در محل مصلی بیت المقدس اراک، اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش کمک مومنانه و مواسات خیرین، مردم و… به ندای ایشان لبیک گفتند به طوری که می‌توان گفت که هم مسئولین و هم مردم استان در این صحنه به خوبی درخشیدند.

وی ادامه داد: امروز چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه را در استان شاهد هستیم. در ابتدای این مسیر توزیع یکصد هزار بسته حمایتی در استان هدف گذاری شده بود که خوشبختانه امروز به بیش از ۱۵۰ هزار بسته رسیده که نشان دهنده عمق اعتقاد و باور مردم در کمک به هم نوعاً خود دارند.

استاندار مرکزی بیان کرد: با توجه و مدیریت نماینده ولی فقیه در استان نسبت به توزیع یکصد هزار بسته حمایتی در استان این کار بزرگ به خوبی انجام شد به طوری که امروز در آستانه توزیع ۱۵۰ هزارمین بسته حمایتی هستیم.

آقازاده افزود: امروز بیش از ۴ هزار بسته در مصلای اراک با همکاری شورای شهر و شهرداری اراک و سپاه ناحیه بین نیازمندان توزیع می‌شود که امیدواریم رزمایش کمک مومنانه با تلاش همه دست اندر کاران استمرار پیدا کند.

وی گفت: در طول این چهار ماه خوشبختانه گروه‌های مختلف از جمله دستگاه‌ها و نهادها به وظایف خود به خوبی عمل کردند اما آن چیزی که اهمیت دارد حفظ تمرکز در توزیع بسته‌های معیشتی است که بسیار مورد تاکید است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: فرمانداران، فرماندهان سپاه شهرستانی و سایر دستگاه‌ها باید این تمرکز بر توزیع را حفظ کنند و با همین انسجامی که تاکنون وجود داشته پیش روند و بخش‌های خصوصی، تولیدی و شرکت‌ها هم در حول این محور باشند.

به گفته آقازاده متأسفانه امروز شرایط اقتصادی به ویژه برای افراد کم درآمد از نظر اقتصادی دشوار شده و باید تلاش کرد که با استمرار این رزمایش در این شرایط سخت به افراد نیازمند کمک کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید