کد خبر: 232716
۰
۰
نسخه چاپی

خودکنترلی و اجرای احکام جامعه دینی در بازار پررنگ‌تر شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز ظاهر پور مجاهد ظهر پنج شنبه در مراسم معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه نظارت بر بازار نیازمند برخورد جدی با متخلفان است، عنوان کرد: رفع مشکلات در زمان خودش فایده داشته و در صورت گذر از زمان مورد نیاز دیگر تأثیرگذاری نخواهد داشت.

پورمجاهد گفت: در حال حاضر مشکلات جامعه ناشی از تحریم، شیوع ویروس کرونا، مسائل اداری، محدودیت‌های پیش رو و کارهای بر زمین مانده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مدیران ادعای انقلابی بودن دارند باید با عملکرد جهادی و برخوردی جدی و قاطع وظایف خود را مدیریت کنند، تاکید کرد: خودکنترلی و احکام جامعه دینی باید در بازار پررنگ‌تر شود و اگر حاکمیت در بازار منصفانه باشد، مشکلات از بین می‌رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان تاکید کرد: در رفع نیازها و مشکلاتی که مردم با آن گریبانگیر هستند باید جدی تر عمل کرده و مشکلات را در همان زمان رفع کرد.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان همدان نیز گفت: همدان مردمی باهوش، خردمند و آینده نگر دارد و طی چند سال اخیر امور با برنامه و همفکری مسئولان حوزه اجرایی و قضائی و مشارکت مردم پیش رفت.

علیرضا حسن پور افزود: بازاریان و اصناف استان همدان، منصف ترین بازاریان کشور هستند و در بیشتر مواقع اصناف برای حل مشکلات به وجود آمده پیشگام بودند.

وی با یادآوری اینکه ساختمان تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های رزن، فامنین و اسدآباد به زودی افتتاح می‌شود، گفت: ساختمان نهاوند نیز سال گذشته به بهره برداری رسید.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید