میدان پگاه در ورودی شهر گلپایگان نیاز به آزاد سازی دارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز مسعود اسکندری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: بزرگترین مشکل شهرستان گلپایگان بحث کمیسیون‌ها است، اگر اعضای این کمیسیون ماده پنج استان در برنامه‌های شهرداری و شوراهای سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و شوراها حضور پیدا کنند به جای مخالفت، کمک خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در گلپایگان با عدم همکاری برخی مسئولین و پیچ و خم‌های اداری سرمایه‌گذاران از مسیر ناامید می‌شوند، در صورتی که اگر از سرمایه‌گذار استقبال شود فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری از دست نخواهد رفت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: گلپایگان با دارا بودن دو سد مهم، یک شهر توریستی حساب می‌شود و در سال‌های آینده پیشرفت بهتری خواهد کرد که خواستاریم برای دفاع از سرمایه‌گذاران یک تیم تشکیل شود.

میدان پگاه در مسیر ورودی شهر گلپایگان نیاز به آزاد سازی دارد

وی بیان داشت: میدان پگاه در ورودی شهر گلپایگان قرار دارد، اما مسیر اطراف این میدان به دلیل نواقص و پیچیدگی‌ها سبب سردرگمی رانندگان در هنگام شب و همچنین بروز تصادفات جانی شده است که نیاز به آزاد سازی دارد.

اسکندری عنوان کرد: محور گلپایگان- خوانسار (به جز قسمتی که کوه وانشان قرار دارد) دو بانده شده است اما مسیر راه نیاز به روشنایی دارد که در صورت تأمین اعتبار انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: ایجاد داروخانه، برای تأمین داروی بیماران خاص از مطالبات مردم دو شهرستان گلپایگان و خوانسار است.

شهر گلپایگان در ریل توسعه قرار گرفته است

در ادامه حسین زاهدی رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان اظهار داشت: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است که با کسب درآمدها هزینه تأمین می‌کند و با وجود مشکلات اقتصادی برخی شهروندان توان ساخت و ساز ندارند و دریافت عوارض سخت شده است.

وی با بیان اینکه شهر گلپایگان در ریل توسعه قرار گرفته است، گفت: شورای اسلامی شهر گلپایگان با همکاری شهردار یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت ۲۰ ساله برای توسعه شهر تعریف کرده است که آبادانی شهر را به همراه دارد.

آماده سازی ۴۰ طرح برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان از آماده سازی ۴۰ طرح برای جذب سرمایه‌گذار خبر داد و گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح‌های شهری اهمیت دارد که در این خصوص تیم مشاوران شهرداری را تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه برخی مسئولین با عدم همکاری موجب فسیل سرمایه‌گذار می‌شوند، تصریح کرد: یکی از مشکلات شهر گلپایگان طرح جامع است چون تصویب و ابلاغ آن با این شرایط مشکل ساز شده است و وقتی که در کمسیون ماده پنج استان مطرح می‌کنیم فکر می‌کنند هدف ما تبدیل اراضی کشاورزی به مسکونی است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید