قوه قضائیه با زمینه‌های ایجاد فساد درجامعه اسلامی مبارزه کند

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال با اشاره به سفر مقامات استان به مشهد اردهال برای ساماندهی رودخانه مشهد اردهال اظهار داشت: امیدواریم این مهم پیش از فرارسیدن فصل پاییز و زمستان به سرانجام برسد.

وی با اشاره به برگزاری طرح افق در آستان مقدس حضرت علی بن باقر (ع) ابراز داشت: این طرح که برای کمک به خانواده‌های نیازمند ایجاد شده است کمک مؤثری در بخشی از مشکلات معیشتی مردم نیازمند منطقه است.

امام جمعه مشهد اردهال همچنین با بیان اینکه حسینیه اردهالی های مقیم تهران با نام مقدس حضرت علی بن باقر (ع) در تهران احداث می‌شود، تصریح کرد: این حسینیه با کمک خیرین اردهالی مقیم تهران ساخته می‌شود و به این منظور در فاز نخست احداث آن بیش از ۲۰ میلیارد ریال تأمین اعتبار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات خصمانه و کارشکنانه آمریکا در عراق خاطرنشان کرد: حمله نیروهای عراقی به پایگاه‌های حشد الشعبی و دستگیری رزمندگان بسیج مردمی عراق و تحویل آنان به نیروهای آمریکایی یک اقدام نکوهیده از طرف دولت جدید عراق است.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با اشاره به تصویب پارلمان عراق در خروج نیروهای آمریکایی افزود: آمریکا همانند مسئله فلسطین می‌خواهد با مذاکره بر خلاف میل و اراده مردم عراق در این کشور بماند و بر همین مبنا مردم و دلسوزان این کشور باید با این طرح مقابله کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد مقاومت و استقامت مردم را از بین ببرد، گفت: آمریکا یک کشور مثل لیبی می‌خواهد که بتواند با اجرای نقشه‌های خود و ایجاد هرج و مرج سرمایه‌های ملی و طبیعی آن کشورها را به تاراج ببرد.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اقدامات شایسته قوه قضائیه در مبارزه با فساد بیان داشت: فساد زیبنده جامعه اسلامی نیست و قوه قضائیه و شخص رئیس آن باید با زمینه‌های ایجاد فساد در جامعه اسلامی مبارزه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید