عملکرد خوب قوه قضائیه موجب امنیت جامعه و دلگرمی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: امام رضا (ع) ولی نعمت ما ایرانی‌هاست و وجود مرقد متبرک آن حضرت باعث خیر و برکت برای مردم ایران است.

وی با بیان جنایت‌های استکبار جهانی و آمریکا در حق مردم مظلوم جهان و ملت ستم دیده ایران ابراز داشت: آمریکا در طول ۴۱ سال گذشته از دشمنی و توطئه بر علیه مردم ایران کوتاهی نکرده است که سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، بمباران شیمیایی مردم مظلوم سردشت، به شهادت رساندن مقامات ارشد نظامی کشور و غیره نمونه‌ای از این اقدامات جنایت‌کارانه است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی که از ششم الی ۱۲ تیرماه است، تصریح کرد: در این هفته باید جنایت و اقدامات تروریستی آمریکا بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین دیگر ملل مظلوم دنیا بازگو شود.

برخی نگاهشان به بیرون از مرزها و کشورهای اروپایی و آمریکاست

وی با بیان اینکه هنوز عده‌ای با وجود تمام این دشمنی‌ها نگاهشان به بیرون از مرزها و کشورهای اروپایی و آمریکاست، خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا محکوم به شکست است چراکه این کشور به هیچیک از تعهدات خود پایبند نیست.

حجت الاسلام اسلامی تبار ضمن تقدیر از قوه قضائیه در مبارزه با فساد بیان داشت: قوه قضائیه در مبارزه با فساد موجب امنیت جامعه و دلگرمی مردم می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یادآور شد: دولت و مجلس باید در این موضوع به طور جدی وارد شده و اقدامات عملی و مؤثر انجام دهند.

دولت نتوانسته است برای مهار قیمت‌ها موفق عمل کند

امام جمعه موقت کاشان ضمن انتقاد از موج گرانی در مسکن، لوازم خانگی و خودرو افزود: با وجود اینکه بیشترین امکانات در اختیار دولت است ولی دولت نتوانسته است برای مهار قیمت‌ها موفق عمل کند و این باعث ناراحتی مردم شده است.

وی یکی از مهم‌ترین راه‌های خروج از بحران‌های اقتصادی در کشور را عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با تکیه بر نیروی بومی و استفاده از ظرفیت‌های کشور می‌توان از بحران‌های اقتصادی عبور کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید