کد خبر: 232993
۰
۰
نسخه چاپی

بازیکنی که عصای دست مجیدی شد/ اولین گل هافبک بی‌حاشیه و تاثیرگذار

به گزارش اقتصادآینده نیوز تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل سایپا به میدان رفت و با نتیجه یک-یک متوقف شد. در این دیدار مسعود ریگی هافبک میانی آبی‌ها که در این بازی در کنار فرشید باقری به کار گرفته شده بود با شوتی غیر قابل مهار تک گل تیمش را به ثمر رساند. 

ریگی که از خریدهای این فصل آبی پوشان است، خیلی زود در مرکز میدان که یکی از حساس ترین مناطق زمین است به بازیکنی ثابت برای این تیم تبدیل شد و باوجود این که هرگز از او کارهای نمایش و محیر العقول دیده نشد، خیلی زود در دل هواداران جا باز کرد. 

سبک بازی ریگی درست مثل ظاهرش بسیار ساده و آلایش است. او فوتبال را با ساده ترین زبان ممکن نمایش می‌دهد و با این که بازی‌اش خیلی چشم نواز نیست و به چشم عوام نمی‌آید، اما کارشناسان می‌دانند که بیشترین نقش را در نظم بخشیدن به مرکز زمین این تیم دارد.

در پستی که استقلالی‌ها علی کریمی و فرشید باقری را دارند، ریگی بیشترین دقایق بازی را دارد و با این که او یکی از بهترین‌های این فصل تیمش است، اما تا این هفته موفق به گلزنی نشده بود و گلی که برابر سایپا به ثمر رساند نخستین گلش با پیراهن این تیم بود. 

بازیکنی که عصای دست مجیدی شد/ اولین گل هافبک بی‌حاشیه و تاثیرگذار

ریگی برای اولین بار به صورت رسمی در هفته دوم لیگ برتر و دیدار خانگی این تیم مقابل فولاد به عنوان یک بازیکن جانشین به میدان رفت و در دقیقه ۵۴ جانشین فرشید باقری شد. وی بعد از آن مقابل نفت مسجد سلیمان فرصت بازی پیدا نکرد، در هفته چهارم مقابل پرسپولیس برای اولین بار در ترکیب ثابت آبیها قرار گرفت که البته در دقیقه ۸۶ جای خود را به محسن کریمی داد. 

هافبک ۲۹ ساله آبی پوشان در هفته پنجم مقابل ذوب آهن برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار گرفت و تا پایان بازی تعویض نشد که این اولین پیروزی استقلال در لیگ برتر هم بود. استراماچونی هفته ششم و مقابل گل گهر ریگی را در ترکیب ثابت قرار داد و در ابتدای نیمه دوم داریوش شجاعیان را جانشین او کرد و هفته هفتم مقابل سایپا اصلا از او استفاده نکرد. 

از هفته هشتم و دیدار مقابل مقابل پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی ریگی به به بازیکنی ثابت برای این تیم تبدیل شد و تا امروز در همه بازیهای این تیم حضور داشته است. ریگی به جز یک بازی مقابل نفت مسجد سلیمان که در ترکیب ثابت نبود و ابتدای نیمه دوم به بازی فراخوانده شد، به طور کامل در همه بازیهای دیگر این تیم بوده است.

امروز و در پایان هفته بیست و دوم مسعود ریگی با ۱۹ بازی و ۱۵۱۲ دقیقه حضور در میدان یکی از پرکارترین بازیکنان این تیم است و باوجود بازی ساده و غیر نمایشی‌اش، یکی از بازیکنان محبوب بین هواداران و قابل اعتماد برای مربیان است. ریگی با این که یک هافبک دفاعی است و ذات بازی در این پست با درگیری همراه است، تنها یکبار از داوران کارت زرد دریافت کرده است. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید