کد خبر: 233033
۰
۰
نسخه چاپی

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به ۳۸۱حادثه/کاهش ۲۵ درصدی حوادث

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد رضا رضایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری نیروهای هلال احمر به ۳۸۱ مورد حادثه، امدادرسانی کرده اند، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: ۵۰ درصد از این مأموریت‌ها در حوادث جاده‌ای، ۲۱ درصد سیل و آبگرفتگی، ۱۸ درصد حوادث شهری، پنج درصد کوهستان و شش درصد در دیگر موارد بوده است.

رضایی با بیان اینکه در مأموریت‌های سه ماه گذشته به ۹۵۴ حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: همچنین این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴.۲۳ درصد کاهش داشته است. 

وی اظهار کرد:  ۲۹ درصد از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، ۶۳ درصد در حوادث سیل و آبگرفتگی، شش درصد شهری و دو درصد در دیگر زمینه‌ها خدمات گرفته اند.

رضایی با بیان اینکه هزار و ۳۲۳ نیروی عملیاتی در قالب ۵۳۵ تیم به این حوادث سه ماهه گذشته امدادرسانی داشته اند، افزود: همچنین ۵۰۴ دستگاه ناوگان ترابری در این حوادث به کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: طی این مدت ۱۴۳ نفر توسط پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به آمار بالای حوادث جاده ای بیان کرد: از رانندگان خواستاریم در مسیر جاده‌ها با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس از بروز حوادث دلخراش جلوگیری کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید