کد خبر: 236713
۰
۰
نسخه چاپی

۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز دکتر مجید شیرانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در نخستین روز مردادماه سال ۹۹ عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۷ نفر از بیماران با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا مراجعه کننده به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مورد آزمایش قرار گرفتند که از این تعداد ۳۳ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

وی بیان کرد: تست ۱۹ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: هم اکنون ۱۰۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان مورد مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۷۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد فوتی جدید ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۸۴ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: هم اکنون ۱۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان مورد مراقبت و درمان هستند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید