کد خبر: 236721
۰
۰
نسخه چاپی

ضرورت سرمایه‌گذاری برای فرآوری مس در معادن دامغان

به گزارش اقتصادآینده نیوز علی‌اکبر علیزاده برمی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی به میزبانی استانداری سمنان بابیان اینکه مس فلزی باارزش است اظهار داشت: سرمایه‌گذاری برای فرآوری فلز مس در معادن دامغان می‌تواند تحولات خوبی در اقتصاد این منطقه و استان ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه این فلز دارای ارزش‌افزوده بالایی است، تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان و معدن‌داران در این راستا به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه معادن جنوب شهرستان دارای ظرفیتی مطلوب برای رونق اشتغال و اقتصاد استان است، خاطرنشان کرد: جنوب دامغان سرشار از معادن غنی است و با بهره‌گیری از این ظرفیت می‌توان ۲۰ هزار فرصت شغلی در این منطقه ایجاد کرد.

علیزاده برمی در ادامه با اشاره به اینکه تأمین آب و برق پایدار از مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان این شهرستان است، افزود: ارائه طرح‌های بلندمدت در کنار رفع مقطعی و کوتاه‌مدت مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه تحقق شعار سال جاری نقش بسزایی در رونق اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم دارد، تأکید کرد: تولیدکنندگان، فرماندهان خط مقدم تولید هستند و نیاز است تا به‌صورت همه‌جانبه از این قشر حمایت کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید