تعداد مبتلایان کرونا در کاشان به ۲۰۱۴ نفر رسید

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید علیرضا مروجی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابتلای ۱۳ نفر از همشهریان کاشان به ویروس کرونا در طول ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در این مدت ۱۶ بیمار حاد تنفسی نیز در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۵ نفر از افراد بستری اهل شهرستان کاشان و یک نفر نیز اهل شهرستان آران و بیدگل بوده است، گفت: در مجموع تا امروز ۷۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه ۱۴ مورد از بیماران فوق در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، تصریح کرد: در طول ۲۴ ساعت یک مورد فوتی داشتیم که مردی ۵۸ ساله بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان شامل شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به ۲ هزار و ۱۴ نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: سه هزار و ۳۲۴ بیمار حاد تنفسی نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان از ۲ بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل ترخیص شده‌اند.

اجرای طرح «هر خانه یک حسینیه» در ماه محرم

مروجی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بیان کرد: ما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم ولی پیشنهاد می‌کنیم همشهریان و شهروندان دارالمومنین کاشان با مصداق بخشیدن به شعار «هر خانه یک حسینیه» مراسم‌های عزاداری امسال را از منازل و با استفاده از برنامه‌های صداوسیما انجام بدهند.

وی با بیان اینکه وضعیت کاشان از نظر شیوع کرونا قرمز است، تاکید کرد: برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در شهرستان مردم باید علاوه بر استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی همانند شست‌وشوی مرتب دست‌ها را در اولویت قرار بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید