کد خبر: 237839
۰
۰
نسخه چاپی

دیدار استقلال و سپاهان همیشه جذاب است

علی علیزاده ، در مورد شرایط این روزهای لیگ برتر فوتبال و قهرمانی زودهنگام پرسپولیس اظهار داشت: در هفته‌های پایانی جدال بین تیم‌های استقلال، سپاهان، شهر خودرو و تراکتور برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا جذاب‌تر شده و این چهار تیم به دنبال این هستند که بتوانند جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال استقلال با برد دو بر صفر هفته گذشته برابر پارس جنوبی جم توانست با توجه به تفاضل گل بهتر، خود را به رده دوم جدول رسانده و تا حدودی وضعیت خود را در جدول برای رسیدن به لیگ قهرمانان بهتر کند. البته سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده و با توجه به اینکه فوتبال هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نیست، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی برای این چهار تیم طی سه هفته رخ می‌دهد.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار فردای استقلال با سپاهان تصریح کرد: دیدار استقلال و سپاهان تحت هر شرایطی، برای علاقه‌مندان به فوتبال بخصوص هواداران دو تیم جذاب خواهد بود. حال که هر دو تیم نیاز به پیروزی در این دیدار دارند تا هم موقعیت خود را در جدول تثبیت کنند و هم کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشند، جدال این دو تیم زیبا، جذاب و حساس‌تر خواهد شد.

علیزاده تأکید کرد: با بازگشت دانشگر و یزدانی، آرامش بیشتری در خط دفاع استقلال وجود دارد، در خط میانی هم کریمی و ریگی روزهای خوبی را سپری می‌کنند و در خط حمله، یک دیاباته آماده وجود دارد که در کنارش، قائدی و مطهری می‌توانند برای مدافعان سپاهان خطرساز باشد البته تیم سپاهان هم بازیکنان خوبی دارد؛ زردپوشان اصفهانی دارای مهاجمان پرتوانی هستند که خط دفاع استقلال باید از هوشیاری بالایی برخوردار باشد و اجازه گلزنی به آنها ندهد.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: تنها سه هفته تا پایان لیگ نوزدهم باقی مانده است، متأسفانه این لیگ پردردسرترین لیگ فوتبال کشورمان شد. به نظر می‌رسد هیچ تیمی از این لیگ خاطره خوبی ندارد و مطمئناً لیگ نوزدهم همیشه در خاطر اهالی فوتبال باقی خواهد ماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جذابیت فوتبال با تماشاگران آن است، به طور حتم اگر فردا تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت، جای سوزن انداختن در استادیوم آزادی نبود. امید می‌رود فصل آینده و با از بین رفتن ویروس کرونا، باز هم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم زیرا فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی نخواهد داشت.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید