کد خبر: 238500
۰
۰
نسخه چاپی

همایش بین المللی غدیر برگزار می شود/ ارسال مقاله از ۱۱ کشور

به گزارش اقتصادآینده نیوز حبیب الله علیمی عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه دومین همایش بین المللی غدیر با عنوان غدیر و حکمرانی شایسته برگزار می‌شود، افزود: محورهای این همایش با تشکیل کمیته‌های علمی تعیین شده است.

وی اظهار داشت: با شیوع کرونا ویروس تصمیم برآن شد تا این همایش را تا شهریورماه سال جاری تمدید کنیم و این همایش در هشت محور شامل تحلیل مفهومی و مبانی نظری حکمرانی شایسته، ابعاد و سطوح حکمرانی شایسته، ویِژگی ها و مصادیق حکرانی شایسته، راهکارهای تحقق، نشر و آثار و غدیر و نظام‌های سیاسی جهان، آسیب شناسی تحقق حکمرانی شایسته در اندیشه غدیر از جمله محورها است.

وی یادآور شد: مقالات ممتاز و برتر در مجلات قابل قبول ایران و جهان چاپ می‌شود و خوشبختانه همکاری کشورهای اسلامی مانند لبنان، مالزی، ترکیه و غیره در پیش نشست‌های همایش مطلوب است.

علیمی با بیان اینکه دومین همایش بین المللی غدیر ۱۷ مهرماه امسال برگزاری می‌شود، ادامه داد: مهلت دریافت مقالات تا شهریورماه است و پیش بینی می‌شود ۲۵۰ مقاله به دفتر دبیرخانه ارسال شود.

دبیر علمی همایش بین المللی غدیر با عنوان اینکه تاکنون از ۱۱ کشور برای همایش مقاله ارسال شده است، گفت: مالزی، افغانستان، عراق، آذربایجان، تاجیکستان از جمله کشورهایی هستند که همکاری خوبی دارند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید