کد خبر: 238650
۰
۰
نسخه چاپی

رسانه ها حلقه واصل مردم و مسئولان/انسانیت عنصر اصلی خبرنگاران

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد رضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ۱۷ مرداد بیان کرد: روز خبرنگار یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت شان را به سرانجام برسانند. 

وی ادامه داد: امروزه رسالت های خطیر خبرنگاران برکسی پوشیده نیست چرا که این قشر فداکار در سرما و گرما گام هایشان سست نمی شود و در راه رفع مطالبات مردمی سر از پا نمی شناسند. 

وی بیان کرد: خبرنگاران از جمله افراد دلسوز جامعه بوده که برای گره گشایی از مشکلات و پاسخ به مطالبه های مردمی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در عرصه اطلاع رسانی بی پروا گام بر می دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: روز خبرنگار برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به قداست قلم است و درود خدا بر تمام وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند.

رضایی با بیان اینکه بدون شک اهل قلم می دانند خبرنگاری به عنوان مهم ترین و حساس ترین شغل محسوب شده و حلقه واصل بین مردم و مسئولان است، افزود: بنابراین یک خبرنگار هیچگاه خارج از چهارچوبه انسانیت گام بر نمی دارد و گفته هایش را به تملقاتی بی اساس آغشته نمی کند بلکه همچون شهید صارمی هدفش را پیش می برد.

وی بیان کرد: بر خود وظیفه می دانیم‌ به بهانه روز خبرنگار، تلاش و احساس مسئولیت پرچمداران وادی قلم و آگاهی را تحسین کنیم و این روز فراموش نشدنی را به تمام خبرنگاران تبریک گوییم.

رضایی اظهار کرد: آنچه مسلم است فداکاری شهید محمود صارمی را از یاد نخواهیم برد چراکه امروز صارمی های زیادی در میدان آگاهی بخشی گام برداشته و با الگو برداری از این شهید بزرگوار، اهدافشان را دنبال می کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید