کد خبر: 238720
۰
۰
نسخه چاپی

رسانه باید مطالبه گر باشد

به گزارش اقتصادآینده نیوز ظهر امروز و طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد از خبرنگاران شهرستان مهرستان با حضور فرمانده انتظامی این شهرستان تقدیر شد.

سرهنگ محمد سرگزی، فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در این مراسم اظهار داشت: ۱۷ مرداد، فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

وی افزود: دنیای امروز و قرار گرفتن بشر در مسیر پیشرفت و توسعه بیش از هر موقعیت و زمان دیگری وابسته به اطلاع‌رسانی و آگاهی است، در فضایی که دشمن آگاهی و فهم مردم را هدف گرفته، خبرنگاران می‌توانند با رعایت منافع ملی، شأن و جایگاه و شخصیت افراد و حریم‌های اخلاقی و خصوصی، رسالت خود را در مهندسی انتقال پیام‌های صحیح به جامعه به بهترین نحو ایفا کنند.

فرمانده انتظامی مهرستان بیان داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند که مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسئولین می‌رسانند و همچنین باید انتقال دهنده پاسخ‌های مسئولین به مردم باشند که این اقدام آنها شایسته تقدیر وتشکر است و باید همچنان ادامه داشته باشد و تجلیل از خبرنگاران نباید به روز خاصی تعلق داشته باشد چرا که قلم رسانه در خدمت مردم و جامعه بوده وجز این اگر باشد مقدس نیست.

وی گفت: رسانه باید مطالبه گر باشد زیرا روحیه مطالبه گری موجب پیشرفت کشور می‌شود.

سرگزی ادامه داد: تعامل مشترک ناجا با رسانه‌ها علاوه بر آگاه سازی جامعه به ویژه در شرایط فعلی، پیوند مبارکی است.

گفتنی است در پایان این مراسم از محمد امین پارسه خبرنگار صدا و سیما و مهران خاکی زائی خبرنگار خبرگزاری مهر با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید