کد خبر: 238723
۰
۰
نسخه چاپی

حضور فرماندارشیراز در دفتر خبرگزاری مهر/مهر رسانه امانت‌دار است

به گزارش اقتصادآینده نیوز فرماندار شیراز صبح پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: فعالیت‌های خبرگزاری‌ها در طول سال منجر به آگاهی افزایی در میان آحاد جامعه شده این در حالی است که در طول مدت شیوع بیماری کرونا شاهد بودیم که خبرگزاری‌های مختلف اقدامات تأثیر گذاری در راستای کنترل بیماری کرونا داشتند.

وی افزود: خبرگزاری مهر با ارائه خبرها و گزارش‌های اجتماعی توانسته جایگاه مناسبی در مجموعه اطلاع رسانی استان داشته و نسبت به بررسی معضلات اجتماعی در کلان شهر شیراز نیز اقدامات مناسبی انجام داده است.

حضور فرماندارشیراز در دفتر خبرگزاری مهر/مهر رسانه امانت‌دار است

محمدرضا امیری در این دیدار بیان کرد: مطبوعات رکن چهارم دمکراسی هستند و توسعه تکنولوژی نیز باعث شده تا فعالیت خبرنگاران در عصر حاضر همراه با تغییرات شگرفی باشد.

فرماندار شیراز اضافه کرد: یکی از انتظاراتی که از خبرنگاران و فعالین رسانه وجود دارد این موضوع است که خبرنگاران با امانت داری و پرداخت تخصصی به موضوعات نسبت به کاهش آمال اجتماعی و از بین بردن معضلات اجتماعی اقدام کنند.

امیری تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های خبرگزاری مهر در استان فارس این است که این خبرگزاری از ایجاد حاشیه در جامعه پرهیز کرده و با نگاه حرفه‌ای در حوزه اطلاع رسانی تلاش کرده تا نقش مهمی در کاهش معضلات اجتماعی داشته باشد این در حالی است که اصلی‌ترین ویژگی خبرگزاری مهر امانت داری در تولید محتوای خبری است.

به اعتقاد فرماندار شیراز اخبار منتشر شده در خبرگزاری مهر دارای دو ویژگی؛ نگاه عادلانه و تحلیل‌های منصفانه است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید