کد خبر: 238740
۰
۰
نسخه چاپی

آمریکا به دنبال ایجاد تفرقه در جبهه مقاومت است

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار مظاهر مجیدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک عید غدیر خم ترویج و تبیین اصل ولایت و چرایی ولایتمداری را رسالت خبرنگاران دانست و گفت: رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس با تمسک به ائمه اطهار (ع) سختی‌ها را پشت سر گذاشتند و برای کشور افتخار آفریدند.

وی اصحاب رسانه را نیروهای صف تاریخ‌نگاری و ثبت واقعیت‌های تلخ و شیرین در کشور دانست و گفت: خبرنگاران باید در هر شرایطی حقایق را بگویند حتی اگر ذکر حقایق مشکل و سخت باشد.

سردار مجیدی شناسایی تهدیدها، آسیب‌ها و فرصت‌های جامعه را از رسالت‌های اهالی رسانه و خبرنگاران برشمرد و با بیان اینکه باید هم افزایی داشت تا کارها در رسیدن به هدف سرعت گیرد، گفت: در جبهه رسانه‌ای نباید از وحدت و هم افزایی غافل شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید با کار رسانه‌ای واحد مشکلات را بازگو کرده و مطالبه‌گر باشند، به همراهی مردم در رزمایش «کمک مومنانه» اشاره کرد و گفت: در این شرایط سخت اقتصادی مردم استان همدان ۴۰ میلیارد تومان برای کمک به همنوعان خود اهدا کردند.

وی همچنین به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، ماه محرم و ماه صفر اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ها باید با تبیین اهمیت فرهنگ دفاع مقدس و هدایت نذورات به سمت کمک به مردم نیازمند و انعکاس ایثار مردم در دوران جنگ تحمیلی و شرایط فعلی؛ رسالت خود را انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد تفرقه در جبهه مقاومت است تا فشار افکار عمومی کشورش به واسطه سو مدیریت‌هایش را از روی خود بردارد، گفت: هر روز اتاق جنگ آمریکا علیه ایران و جریان مقاومت فعال است بنابراین باید مراقب توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان باشیم.

مسئول بسیج رسانه استان همدان نیز با اشاره به رسالت اصحاب رسانه و دغدغه‌مندی آنها در هر برهه از زمان عنوان کرد: در همان اوایل شروع کرونا و شیوع آن و ناشناخته بودن این ویروس اما خبرنگاران در خط مقدم اطلاع‌رسانی و مبارزه با این ویروس قرار گرفتند.

عباس محرمی به دغدغه‌مندی اصحاب رسانه در ارتباط با فعالیت‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: کمک به آزادسازی زندانیان با جمع‌آوری ۳۰ میلیون تومان، توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان در مناطق محروم و حاشیه استان همدان و عرضه ۶۵ بسته حمایتی در حوزه کمک مومنانه بخشی از این اقدامات است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید