کد خبر: 238761
۰
۰
نسخه چاپی

دریافت هزینه اضافی از سرمایه گذار بخش گردشگری در خراسان شمالی

به گزارش اقتصادآینده نیوز حبیب یزدان پناه ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر خراسان شمالی اظهار کرد: مشکلات سرمایه گذاران در خراسان شمالی در سایر استان‌های دیگر وجود ندارد لذا باید مزیت‌هایی ایجاد کنیم تا سرمایه گذار به این استان وارد شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ادامه داد: فقط فرش قرمز پهن کردن برای سرمایه گذار فایده‌ای ندارد لذا باید دلسوزانه مشکلات او را حل کنیم.

وی با اشاره به هزینه بالاتر ساخت و ساز در خراسان شمالی نسبت به استان‌های اطراف افزود: وقتی فقط ساختمان یک مجموعه هزینه بالاتر و ارزش افزوده کمتری برای سرمایه گذار خراسان شمالی نسبت به خراسان رضوی ایجاد می‌کند، چرا این سرمایه گذار باید وارد خراسان شمالی شود؟

یزدان پناه در ادامه به حضور یک سرمایه گذار در حوزه گردشگری در استان اشاره کرد و گفت: برای طی روند اداری از این سرمایه گذار هزینه بیشتری از آنچه در قانون وجود داشت نیز گرفته شد در حالی که در برخی از استان‌ها این هزینه‌ها صفر است.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی تصریح کرد: هنوز وقتی فردی برای سرمایه گذاری به استان می‌آید عده‌ای بحث بومی و غیر بومی بودن او را پیش می‌کشند و در نهایت سرمایه گذار را فراری می‌دهند.

وی در انتها حرکت به سمت تولید را راه توسعه استان دانست و گفت: در حوزه میراث فرهنگی مشکلات زیادی داریم که جز با همدلی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها قابل حل نمی‌باشد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید