کد خبر: 238807
۰
۰
نسخه چاپی

خبرنگاران با وجود همه مشکلات رسالت خود را به شایستگی انجام دادند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سید محسن لطیفی پنجشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان، گفت: ۱۶ مرداد، شانزدهمین سالروز تاسیس شبکه اشراق است که در این روز، یک رویداد بزرگ فرهنگی در زنجان اتفاق افتاده است.

وی خبرنگاران را زحمتکشان گمنام و مظلوم عرضه اطلاع‌رسانی اعلام کرد و افزود: اصحاب رسانه همواره با مشکلات، تنگناها و کم مهری‌ها مواجه شده اما در کنار مردم در روزهای تلخ و شیرین، رسالت خطیر خبرنگاری و خبررسانی را به شایستگی انجام داده‌اند.

لطیفی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته شبکه اشراق، افزود: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از دل‌های جامعه را تسخیر کرده و رضایت مردم فرهیخته زنجان را جلب کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، ابراز کرد: ۶۰۰ هزار دقیقه در رادیو و تلویزیون زنجان تولید می‌شود.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه استان زنجان، گفت: دشمن با جنگ روانی و نرم خود برای از بین بردن اعتقادات دینی جوانان کشورمان تلاش‌های فراوانی می‌کند ولی تاکنون موفق نشده است.

وی اظهار کرد: دشمن در تمام صحنه‌ها شکست خورده و عقب‌نشینی کرده و امروز می‌خواهد با جنگ روانی تمام‌عیار به ملت ایران ضربه بزند که اصحاب رسانه در این جبهه، نقش اساسی دارند.

فرمانده سپاه استان زنجان، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در چنین شرایطی، نقش ولایت فقیه را بیش از پیش در جامعه تبیین کنند.

کرمی تاکید کرد: امروز در اوج نبرد و تقابل انقلاب اسلامی و جبهه استکبار و در راس آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آن قرار داریم.

وی افزود: جبهه اسلام و رزمندگان غیور ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار، ایستادگی و مقاومت کردند.


 

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/4993039/خبرنگاران-با-وجود-همه-مشکلات-رسالت-خود-را-به-شایستگی-انجام-دادند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید