کد خبر: 238826
۰
۰
نسخه چاپی

اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان همدان تعیین تکلیف شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سیدسعید شاهرخی عصر پنج شنبه در جلسه استانداردسازی و مولدسازی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان همدان گفت: طبق تاکید رئیس جمهور باید اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان همدان به نفع مردم مولدسازی شود.

وی با بیان اینکه به تبعیت از رئیس جمهور، با جدیت به دنبال تعیین‌تکلیف اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان هستیم، گفت: شناسایی اموال مازاد دولت دستگاه‌های مختلف اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

شاهرخی اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی که املاک مازاد و بلا استفاده دارند موظف به واگذاری آن‌ها برای فروش یا به دستگاه اجرایی دیگر هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه تا کنون ۶۷ پرونده در راستای مولد سازی مصوب و به مرکز برای تعیین تکلیف ارسال شده است، گفت: در راستای مولد سازی املاک مازاد، کمیته‌ای تشکیل شد تا به صورت هفتگی پیگیر موضوع باشند و نتایج را به کارگروه استاندارد سازی گزارش دهند.

شاهرخی با بیان اینکه املاک دولتی که بلا استفاده هستند برای فروش واگذار خواهند شد و برای پروژه‌های دیگر که می‌تواند به مردم کمک کند هزینه می‌شود، گفت: وظیفه ما است که از این سرمایه‌های راکد نهایت بهره‌وری و استفاده را ببریم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید