کد خبر: 238848
۰
۰
نسخه چاپی

هم قطاران دیروز دست از سنگ پرانی به دولت بردارند

قربانعلی سلطانی در گفتگو با مهر با اشاره به حرمت قلم اظهار کرد: نباید با تهمت و دروغ حرمت قلم را از بین برد و خود نویسندگان باید این حرمت را حفظ کنند.

مشاور استاندار خراسان شمالی در امور رسانه با تاکید بر لزوم وجود نگاه‌های سیاسی متفاوت ادامه داد: اگر دیدگاه‌های مختلف وجود نداشته باشد، جامعه زنده نیست اما نقد قانون‌های خود را دارد که باید آنها را رعایت کرد.

وی افزود: فضای مجازی این قوانین را لگدمال کرده و تهمت زدن بدون هیچ مدرک در فضای مجازی گسترش یافته است.

سلطانی در ادامه با انتقاد از مواضع مدیر سابق روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: خود این فرد با استاندار رابطه نزدیکی داشته و در زمان سفر رئیس جمهور به استان در کنار ایشان بودند اما برای حل مشکل خبرنگاران کاری نکرد و پیشنهادی نداد اما حالا در فضای مجازی با کنایه می‌نویسد استاندار مشکل خبرنگاران را حل کند.

مشاور استاندار خراسان شمالی در امور رسانه در ادامه از معاون سیاسی اسبق استانداری خراسان شمالی نیز گلایه کرد و بیان داشت: پس از مدت‌ها این فرد خاطرات سفر یک فرد که باعث تجمع در بجنورد شد را بیان می‌کند در حالی که خود او مسئول برقراری امنیت بوده اما به جای پاسخگویی خاطره بازی می‌کند.

وی در انتها گفت: عده‌ای که در دولت تدبیر و امید فعالیت داشته‌اند در سال آخر دولت، دست از سنگ پرانی بردارند و اقدامات خود را شرح دهند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید