کد خبر: 238854
۰
۰
نسخه چاپی

افزایش سفرموجب گسترش بیماری وبحران در خدمات درمانی می شود

منوچهر حبیبی ، با ابراز نگرانی از بی توجهی برخی شهروندان به پروتکل‌های بهداشتی و مسافرت به مناطق شمالی اظهار داشت: متأسفانه ترافیک سنگین جاده‌های شمالی نشان می‌دهد برخی افراد هنوز خطر ویروس کرونا را جدی نگرفته اند و این بی توجهی نگران کننده است.

حبیبی تصریح کرد: در شرایطی که استان‌های همجوار قزوین از جمله گیلان، تهران زنجان و البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، هر گونه تردد به آنها و مسافرت به این مناطق امکان ابتلاء به ویروس را افزایش خواهد داد لذا به همه شهروندان اکیداً توصیه می‌کنیم از مسافرت خودداری کنند.

افزایش سفرموجب گسترش بیماری وبحران در خدمات درمانی می شود

وی بیان کرد: رفت و آمدها و مسافرت‌ها نقش زیادی در گسترش ویروس کرونا دارد و سفرها موجب چرخش این ویروس مرموز در کشور و مناطق می‌شود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر هیچ نقطه امن کرونایی در کشور وجود ندارد و امن ترین مکان در پیشگیری و مقابله با کرونا فقط خانه است.

حبیبی تصریح کرد: با ماندن در خانه می‌توانیم سلامتی خود و دیگران را تضمین کنیم و تلاش و خدمات ارزشمند کادر بهداشت و درمان را کمتر کنیم و به دیگران نیز خدمت و رحم کنیم.

وی گفت: به دلیل آن که شهرهای استان قزوین نیز متأثر از تردد شهروندان است توصیه می‌کنیم سفرهای درون شهری نیز به حداقل برسد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید