کد خبر: 238886
۰
۰
نسخه چاپی

خبرنگاران التیام بخش آلام و زبان گویای مردم هستند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، در پیام آیت الله محمدباقر محمدی لائینی به مناسبت روز خبرنگار آمده است: روز "خبرنگار" را که نشان از اهمیت کار عاشقانه این قشر شریف و زحمت کش است تبریک می گویم.

در ادامه این پیام آورده شده است: خبرنگاران، التیام بخش آلام مردم و زبان گویای صدای نارسای آنان اند. روحیه حق جویی و حق گویی، در کنار روحیه سادگی و اخلاص آنان، همواره مثال زدنی است. "خبرنگار"، گستره، تأثیر و عمق نفوذ قلم و بیانش بر همگان آشکار اما خود در پس واژگان و تصاویر با نجابتی ستودنی ناپیدا است و با دقت، سرعت و دلسوزی، لحظه‌های ماندگار را ثبت و ضبط می‌کند.

آیت الله لائینی تصریح کرد: همزمانی "روز خبرنگار" با عیدالله الاکبر، "غدیر خم"، بار دیگر یادآور این نکته است که اگر "خبرنگاران"، واقعه‌ی بزرگ غدیر و پیام رسول اعظم صلی الله علیه و آله و سلم را در این روز، به خوبی و با صحت، دقت و حفظ امانت، بدون هرگونه دست درازی و تحریف، به نسل‌های بعد می‌رساندند شاهد بسیاری از ناگواری‌های بشر، بخصوص مسلمانان، در طول قرون پس از آن نبودیم.

همچنین آمده است: بار دیگر، با گرامیداشت یاد شهید "صارمی"، این روز را به این قشر زحمتکش تبریک گفته امیدوارم با همت مسئولان امر، برخی موانع و مشکلات فراروی آنان به زودی مرتفع شود.

سلام و درود خدا بر "خبرنگاران" جهادگر و شهیدی که در میدان‌های مختلف، سرافرازانه پا به پای ملت بزرگ ایران اسلامی ایستاده و لحظات ناب و حماسه‌های بی نظیر آنان را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جاودانه ساختند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید