کد خبر: 238920
۰
۰
نسخه چاپی

هیئت‌های مذهبی بیشترین همکاری را با ستادمقابله با کرونا داشته‌اند

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با موضوع نحوه برگزاری عزاداری ماه محرم با تبریک عید غدیر به همه مردم استان به طور ویژه کادر بهداشت و درمان استان و قدردانی از خدمات کادر درمان، گفت: تصمیمات و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان یک نهاد حکومتی باید اعمال شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حفظ جان و سلامتی عزاداران واجب شرعی است و همه باید به هم کمک کنیم تا در عین برگزاری خوب عزاداری‌ها، سلامتی مردم نیز جدی گرفته شود.

آیت الله شعبانی تاکید کرد: جامعه مذهبی و هیئت‌ها نسبت به مسئله سلامت مردم مسئول هستند و خود را مکلف به دستورالعمل‌ها می‌دانند.

وی با بیان اینکه تا کنون هیئت‌های مذهبی بیشترین همکاری را با ستاد ملی و همچنین ستاد استانی مقابله با کرونا داشته‌اند، گفت: هیئت‌های مذهبی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی را رعایت خواهند کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و توجه به سلامت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: در عین حال که برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم مهم و یک تکلیف است، سلامتی مردم و حفظ جان آن‌ها نیز مهم است.


 

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید