کد خبر: 238922
۰
۰
نسخه چاپی

حق‌گویی و مطالبه‌گری خبرنگاران مجاهدت فرهنگی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز، آیت الله محمدرضا ناصری با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار اعلام کرد: سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت جامعه و آگاهی را پاس می‌دارند و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

در این پیام آمده است: سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان قرار دادند و در این راه پرافتخار از قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی بریده و به لقاء محبوب رسیدند.

رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می‌توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

17مردادماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز استان و کشور تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»

و من الله التوفیق

محمد رضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید