کد خبر: 238972
۰
۰
نسخه چاپی

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون خبرنگاران است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در مراسم روز خبرنگار و جشن عید غدیردر مصلی جمعه گناوه اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ همه انسان‌های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه جان خود را تقدیم انقلاب و کشور کردند.

امام جمعه گناوه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد همه شهدا بویژه شهدای اهل قلم و شهید محمود صارمی افزود: شغل خبرنگاری شغل مقدسی است و خبرنگاران تجسم امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و انجام وظیفه هستند.

وی گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگران زمان خویش هستند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون و مرهون تلاش‌ها و زحمات آنها است.

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون خبرنگاران است

وی بیان کرد: خبرنگاران صدای مردم هستند و مسائل و مشکلات مردم را به منظور رفع آنها به گوش مسئولان می‌رسانند که این اطلاع رسانی باعث کاهش مشکلات جامعه می‌شود.

امام جمعه با اشاره به نقش رسانه‌ها در در ایام کرونا گفت: نقش تأثیرگذار رسانه‌ها در مقابله با ویروس کرونا بر همگان مشهود و آشکار است و در اطلاع رسانی پیرامون مقابله با این ویروس تلاش بسیار زیادی کردند که اگر اطلاع رسانی رسانه‌ها نبود جامعه وضعیت دیگری داشت.

حجت الاسلام رکنی حسینی از خبرنگاران شهرستان گناوه که در انعکاس خبرهای شهرستان تلاش می‌کنند تقدیر کرد.

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون خبرنگاران است

امام جمعه گناوه با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک عید غدیر یادآور شد: ولایت و امامت تکمیل کننده رسالت است که اگر پیامبر (ع) این مهم را ابلاغ نمی‌کردند رسالت خود را به پایان نرسانده بود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: روز ولایت روز مأیوس شدن تمام دشمنان اسلام است که تصور می‌کردند با رحلت پیامبر اسلام (ص) نبوت ایشان به پایان می‌رسد ولی ولایت و امامت مکمل رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید مبلغ غدیر باشند بیان کرد: غدیر یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر و تلاقی طلایه داران رسالت و امامت است.

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون خبرنگاران است

این آئین معنوی به همت ستاد نمازجمعه، بنیاد بین المللی غدیر و اداره اوقاف و امور خیریه گناوه برگزار شد و اجرای سرود دانش آموزی، شعرخوانی، مولودی خوانی از دیگر بخش‌ها بود.

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون خبرنگاران است

این مراسم از طریق فضای مجازی به صورت مستقیم برای علاقه مندان پخش شد و در پایان این مراسم از خبرنگاران و سادات شهرستان تجلیل شد.

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مدیون خبرنگاران است

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/4993402/سلامت-فرهنگی-و-فکری-هر-جامعه-مدیون-خبرنگاران-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید