امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

خبرنگار شخصیت حقوقیِ جریان ساز است

 خبرنگار شخصیت حقوقیِ جریان ساز است

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) -  حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه تلویزیونی پیام جمعه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: امیدوارم مردم با برگزاری مراسم در محلات و مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین در فضای مجازی، این عید را گرامی داشته و با تزئینات در خور شأن عیدغدیر، منزلت عید غدیر را برای همگان مشخص کنند.

 

غدیر الگویی برای حکومت و نزدیکی دلها

 

وی در خصوص ارزش و منزلت این عید گفت: عیدغدیر نشانه ای برای تداوم خط نبوت بوده و پیشوند آن رسالت و پسوند آن ولایت و امامت است و تا پایان هستی این چشمه خواهد جوشید.

 

امام جمعه تبریز افزود: غدیر، الگویی برای حکومت اسلامی در کشورها بوده و هدف آن برقراری عدالت و درس جاودانه آن ولایتمداری است.

 

وی ضمن معرفی کتاب الغدیر گفت: هدف علامه امینی در نوشتن این کتاب طبق گفته خودشان، نزدیک کردن دل مسلمانان به یکدیگر می باشد. شیعه با وجود عقاید درخشانش اجازه نمی دهد که اعتقاد به غدیر باعث جدایی و اختلاف بین مسلمان شود.

 

حجت الاسلام آل هاشم ضمن اشاره به اعمال مستحبی در روز عید غدیر گفت: از اعمال دارای ثواب در این روز انفاق و احسان مخصوصا در این شرایط کرونایی است که می توان به وسیله نهاد ها و ارگان ها به خصوص در ماه محرم و صفر به مردم آسیب دیده از کرونا کمک و احسان کرد.

 

خبرنگار شخصیت حقوقیِ جریان ساز است

 

وی در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار در خصوص نقش خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگار نقش مهمی در انعکاس اخبار و افزایش آگاهی جامعه داشته و تاثیر بسیار زیادی در فرهنگ جامعه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: خبرنگار یک شخصیت حقوقی است و نه تنها شغل نبوده بلکه شخصیتی جریان ساز در جامعه بوده و رابط بین مسئولین و مردم می باشند.

 

وی با قدردانی از تلاش و فداکای خبرنگاران در جریان کرونا اظهار داشت: خبرنگاران باید به اخلاق حرفه ای توجه داشته و به مردم روحیه نشاط و امید به آینده بدهند. خبرنگاران باید در کنار مطرح کردن سورژه ها، نقاط مثبت جامعه را نیز مطرح کرده و همچنین سعی بر منعکس کردن اخبار صحیح داشته باشند.

 

مساله کاهش جمعیت، سیاست صهیونیسم است

 

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه قوام و هویت ایرانی و انقلابی ایران به جمعیت آن بستگی دارد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نگران این مساله بوده و تاکید ایشان بر روی مساله فرزند آوری است.

 

وی با تاکید بر اینکه یکی از طرح های صهیونیسم کاهش جمعیت جهان است، گفت: طبق اظهارات غربی ها سیاست آمریکا در برابر دیگر کشور های جهان به خصوص کشورهای مسلمان، سیاست جمعیت زدایی است.

 

امام جمعه تبریز گفت: صهیونیسم به وسیله جنگ بیوتروریسم و جنگ افرزی در کشورهای در حال توسعه به دنبال قتل عام جهانی است.

 

شکست اطلاعاتی آمریکا در جریان دستگیری سرکرده تندر

 

وی در ادامه ضمن پیچیده دانستن عملیات اطلاعاتی دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر گفت: آمریکایی ها در دو سال گذشته از تمام امکاناتشان علیه ایران استفاده کردند ولی به دلیل قدرتمند بودن سیستم و نیروی اطلاعات و امنیت ایران، نقشه هایشان عملی نشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آن ها از طریق رسانه سعی بر خدشه دار کردن افکار مردم نسبت به مساله امنیت و انعکاس اخبار وراونه نسبت به نظام اطلاعاتی ایران دارند.

 

وی در خصوص قدرت اطلاعات امنیت ایران خاطر نشان کرد: غیر مشابه بودن سیستم اطلاعاتی ایران با سایر سیستم های اطلاعاتی دنیا و همچنین قدرت ویژه ایران در غافلگیری سرویس های استکباری باعث قدرتمندی ایران در این حوزه شده است که آمریکایی ها این شکست کم سابقه را با نام شکست اطلاعاتی یاد می کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید