کد خبر: 239047
۰
۰
نسخه چاپی

شناسایی ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

محمدرضا رضایی‌بنا در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۴۸ نفر با بهبودی نسبی ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه آمار کل بستری‌های ناشی از بیماری کرونا در استان دارای کاهش نسبی است، افزود: در حال حاضر تعداد ۳۵۰ نفر در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۶۷ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

به گفته معاون علوم پزشکی اردبیل، متأسفانه سه نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به کرونا فوت کرده‌اند که نسبت به روزهای اخیر از موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان کاسته شده است.

رضایی بنا ادامه داد: با توجه به اینکه این بیماری چندین روز علائمی از خود نشان نمی‌دهد لذا کاهش آمار ابتلاء به این ویروس را نمی‌توان مطلق دانست چرا که احتمالاً در روزهای آینده با آمار صعودی موارد ابتلاء به کرونا مواجه شویم.

وی افزود: بر همین اساس توصیه می‌شود مردم حتی با کاهش آمارهای اطلاع‌رسانی شده، از حساسیت موضوع کم نکنند و همچنان با جدیت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با کادر درمان همکاری داشته باشند.

معاون علوم پزشکی اردبیل گفت: مردم بر استفاده از ماسک مصمم باشند چرا که در حال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلاء به این بیماری خطرناک استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و شستن مرتب دست‌ها است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید