به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، این بانک بهمنظور پیشبرد اهداف مشتریمداری و در راستای یکپارچهسازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرها، مغایرتها، شکایتها و... اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده و مشتریان میتوانند علاوه بر تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق شعبههای این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) ثبتنام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد میکنند. در مرحلهی بعدی سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت میکنند. در مرحلهی سوم سؤالات و گزارشهای مشتریان توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانهی ثبت شده و با پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. مشتری میتواند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کنند و در نظرسنجی شرکت کند. این سامانه قابل استفاده برای همهی مردم اعم از مشتریان و غیر مشتریان بانک پاسارگاد است.
قدردانی از مشارکت مشتریان
بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط مشتریان بر اساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آنها، هدایای نقدی از 1 تا 20 میلیون ریالی اهدا میکند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت انتقاد، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی و با توجه به نوع فعالیت آنها امتیازاتی را به کاربر اختصاص میدهند و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت و مشتری میتواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.
دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار24 ساعت گذشته بدون تماس با بانک
در صفحهی مرکز ارتباط با مشتریان بانکپاسارگاد سؤالات پرتکراری 24 ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شدهاند را همراه با پاسخ مشاهده کنند. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخشهای ذکر شده، این قسمت میتواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان میشود این سؤالات و پاسخهای آنها بهدلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRMبانک دارند، به صورت لحظهای به روز میشوند.
اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.
دیدگاه