کد خبر: 239103
۰
۰
نسخه چاپی

جشنواره دانشجویی طنز تلخند برترین های خود را شناخت

به گزارش اقتصادآینده نیوز، در چهارمین جشنواره طنز دانشجویی تلخند در بخش شعر سه نفر رتبه دوم و سه نفر در رتبه سوم و در بخش نثر نیز یک نفر رتبه اول، دو نفر رتبه دوم وسه نفر رتبه سوم را کسب کردند.

چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که هر ساله با همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی زنجان برگزار می‌شود، امسال در راستای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار و برگزیدگان نیز از همین طریق انتخاب شدند.

در چهارمین دوره این جشنواره و در بخش نثر با موضوع طنز اجتماعی و سیاسی؛ علی بهاری از دانشگاه باقرالعلوم و امیرعلی سلیمانی از دانشگاه پیام‌نور تهران جنوب رتبه دوم مشترک و حسین مقدسی‌نیا از دانشگاه پیام‌نور ملایر رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش نثر با موضوع زندگی دانشجویی؛ مهناز حسینی‌نژاد دیزگاه از دانشگاه آزاد رشت رتبه اول و بابک ثبوتی از دانشگاه تربیت مدرس و علیرضا کبیری از دانشگاه حوزه علمیه قم رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش شعر با موضوع سبک زندگی دانشجویی؛ حسن مسیبی از دانشگاه شهید رجایی تهران و محمدجواد میرصفی از دانشگاه علامه طباطبایی رتبه دوم مشترک و رقیه ندیری از دانشگاه الزهرا (س) تهران رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش شعر با موضوع اجتماعی و سیاسی؛ حسن رحمانی‌نکو از دانشگاه شهاب قم رتبه دوم و مجید حقی از دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل و مجتبی خرسندی از دانشگاه قم رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/4994170/جشنواره-دانشجویی-طنز-تلخند-برترین-های-خود-را-شناخت

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید