کد خبر: 239109
۰
۰
نسخه چاپی

رسانه ها در نهادینه شدن فرهنگ استاندارد در جامعه نقش آفرین هستند


به گزارش اقتصادآینده نیوز سیروس صارمی ظهر یکشنبه به منظور تجلیل از خبرنگاران در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین حضور یافت و از تلاش‌های همکاران این رسانه قدردانی کرد.

سیروس صارمی در این دیدار اظهار داشت: شغل خبرنگاری بسیار سخت و دشوار و از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است که اگر عشق و علاقه در کار نباشد نمی‌توان در دراز مدت به این کار ادامه داد.

صارمی تصریح کرد: فعالیت رسانه‌ها موجب شده تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند خدمات خود را راحت تر و سریع‌تر به اطلاع مخاطبان و مردم برسانند و امیدآفرینی نیز در جامعه بیشتر شود.

مدیرکل استاندارد استان قزوین یادآور شد: مهمترین نقش رسانه‌ها در عرصه فرهنگ سازی و نهادینه کردن توجه به استاندارد در همه عرصه هاست و اگر این بخش به خوبی انجام شود می‌توانیم به سلامت شهروندان مطمئن شویم.

رسانه ها در نهادینه شدن فرهنگ استاندارد در جامعه نقش آفرین هستند

صارمی اضافه کرد: رسالت ما پیشگیری از مشکلات و آگاه سازی مردم به اهمیت رعایت استاندارد در تولید، توزیع و مصرف کالا و نیز آشنا کردن مردم در خصوص اهمیت دادن به استاندارد کالاست و بدون شک در این زمینه به رسانه‌ها بشدت نیازمندیم.

وی گفت: رسانه‌ها در توجه دادن مردم به موضوعات مهمی چون استاندارد در آسانسور، ساخت و ساز و کالای برقی و خوراکی‌ها می‌تواند به سلامت آنها منجر شود و اگر استاندارد در کشور بخوبی پیاده شود هزینه‌های کمتری به جامعه تحمیل خواهد شد.

خبرگزاری مهر با کمترین امکانات / بیشترین تأثیرگذاری را دارد

مدیرکل استاندارد استان قزوین با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید صارمی اظهار داشت: شهدایی چون محمود صارمی و آوینی که اصالت قلم را حفظ کردند و در راه آن شهید شدند باید الگوی فعالان این عرصه قرار گیرد تا یاد این بزرگواران زنده بماند.

وی افزود: خبرگزاری مهر در فضایی کوچک قرار دارد و شاید در مقایسه با برخی از رسانه‌ها بسیار محدود باشد اما نشاط، پویایی، انگیزه و مهر در آن موج می‌زند و شما توانسته اید با کمترین امکانات در استان قزوین بیشترین تأثیرگذاری را در عرصه اطلاع رسانی داشته باشید که بیانگر توانمندی خبرنگاران این رسانه است.

رسانه ها در نهادینه شدن فرهنگ استاندارد در جامعه نقش آفرین هستند

صارمی یادآور شد: خبرنگاران این خبرگزاری در همه جلسات، رویدادها و مناسبت‌ها حضور فعال و چشمگیری دارند و با ادب و متانت یک الگوی رسانه‌ای شاخص و حرفه‌ای را در عمل نشان داده ند که جای تقدیر دارد.

وی گفت: ویروس کرونا همان گونه که بسیاری از مشاغل را تحت تأثیر قرار داده به خبرنگاران هم آسیب زده که امیدواریم حمایت لازم از سوی نهادهای فرهنگی صورت گیرد و شما همچنان با عزم و اراده قوی‌تر در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و ایجاد امید در استان با گام‌های استوار حرکت کنید.


 

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید