کد خبر: 239137
۰
۰
نسخه چاپی

کشف ۵.۵ تن مواد غذایی احتکار شده در اسدآباد

به گزارش اقتصادآینده نیوز فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۱۷ متهم و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهاوند با انجام طرح‌ها و عملیات مختلف ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۲ فقره سرقت سیم برق را کشف و ۲ سارق را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: همچنین مأموران انتظامی ۱۲ نفر نزاع کننده را در یکی از روستاهای شهرستان ،۲ نفر را در رابطه با مواد مخدر و یک نفر جلبی را دستگیر و مقادیری مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۵.۵ تن مواد غذایی احتکار شده در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۵ تن و ۵۵۵ کیلوگرم مواد غذایی شامل برنج، عدس، چای و شکر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهر اسدآباد و در محل انبار فروشگاه خود، اقدام به احتکار مواد غذایی کرده و قصد عرضه آن در خارج از شبکه را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مرجع قضائی و دعوت از نماینده اداره صنعت معدن و تجارت در بازرسی از این انبار ۵ تن و ۵۵۵ کیلوگرم مواد غذایی شامل ۲ تن و ۱۲۰ کیلوگرم برنج هندی و ایرانی، ۹۰۰ کیلوگرم شکر، ۲ هزار و ۳۶۰ بسته ماکارونی، ۱۰۰ کیلوگرم عدس و ۷۵ کیلوگرم چای ایرانی که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به معرفی متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

افزایش ۱۵۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از افزایش ۱۵۰ درصدی کالای قاچاق در ۴ ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همچنین یکی از اولویت‌های اصلی مأموریت‌های پلیس، کشف کالای قاچاق و جلوگیری از ورود کالای خارجی قاچاق و بدون مجوز است.

وی افزود: در این راستا با سعی و کوشش کارکنان انتظامی شهرستان تویسرکان و همکاری خوب شهروندان طی چهار ماه سال جاری با اجرای طرح‌های متعدد با وارد کنندگان و فروشندگان کالای قاچاق برخورد قاطعانه شده که نتیجه آن افزایش ۱۵۰ درصدی کشف این کالاها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده و این کشفیات موجب رضایتمندی شهروندان و نا امن کردن محیط برای قاچاقچیان و فروشندگان کالای قاچاق شده است.

دستگیری سارقان باغات گردو در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۶ سارق باغات گردو توسط مأموران انتظامی پاسگاه دهفول این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: با توجه به وجود چندین سراب در شهرستان نهاوند که باعث ایجاد باغات و رونق کشاورزی در سطح این شهر و روستاها شده همه ساله در زمان برداشت محصول از باغات، شاهد نگرانی باغداران در خصوص حفظ میوه به خصوص گردو هستیم که برای پیشگیری از این موضوع لزوم توجه هر چه بیشتر باغداران و همکاری و تعامل آنها با انتظامی شهرستان امری بدیهی به نظر می‌رسد.

وی افزود: در همین راستا مأموران پاسگاه دهفول شهرستان نهاوند در یک هفته جاری با گشت زنی مستمر و کنترل مسیر باغات شش سارق گردو را دستگیر و حدود ۲۰۰ کیلوگرم گردوی و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را از متهمان کشف کردند.

سرهنگ ساکی گفت: پرونده قضائی در خصوص متهمان تشکیل و با همکاری دادستان شهرستان اقدام قاطع قضائی به عمل آمد.

کشف ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف ۱۶ کیلو گرم ماده مخدر گل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در راستای برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان با اقدامات دقیق اطلاعاتی یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر این شهرستان را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از شناسایی محل اختفای متهم، نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، ۱۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع گل کشف و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن اضافه کرد: مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مأموریتی پلیس است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید