کد خبر: 239150
۰
۰
نسخه چاپی

فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد منصوب شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز بعدازظهر یکشنبه در مراسمی که با حضور بهروز ندائی معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری برگزار شد، طی حکمی از سوی استاندار اردبیل، ابراهیم امامی به عنوان فرماندار شهرستان پارس‌آباد منصوب شد و از زحمات ۸ ماهه عدالت حاجی پور سرپرست پیشین این فرمانداری تقدیر به عمل آمد.

ابراهیم امامی فرماندار جدید شهرستان پارس‌آباد عنوان کرد: محور اصلی توسعه شهرستان بخش کشاورزی است و سرمایه گذاری‌هایی به‌صورت کلان در حال انجام است و استعدادهای عظیم و ظرفیت‌های بی پایانی که این منطقه وجود دارد، ضرورت توجه جدی مسئولین به این منطقه را بیش از پیش می‌طلبد.

وی افزود: بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در شهرستان پارس آباد که نزدیک به ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه در حال انجام است که ۵۶۰ میلیون تن محصول قرار است تولید شود و بالتبع ظرفیت اشتغال در این شهرستان افرایش خواهد یافت.

وی با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار عنوان کرد: خبرنگاران در انعکاس صدای مردم و پیگیری مطالبات مردم در کنار مسئولین به نحو احسن کوشا باشند تا مشکلات موجود در شهرستان با شتاب بیشتری حل و فصل شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید